تاریخ انتشار: 1399/07/24 13:26
کد خبر: 53009

بهزادی:نتایج فصل قبل را جبران خواهیم کرد / افتخاراتی در شان ذوب آهن بدست می آوریم

تیم ذوب آهن روز به روز هماهنگ تر میشود.
بهزادی:نتایج فصل قبل را جبران خواهیم کرد / افتخاراتی در شان ذوب آهن بدست می آوریم

یوسف بهزادی دروازبان تیم ذوب آهن اصفهان در مصاحبه با خبرنگار فرتاک در پاسخ به این سوال که روند تیم ذوب آهن را چگونه ارزیابی میکنید این چنین بیان کرد:

تیم ما خداروشکر  رو به جلو و رو به رشد می باشد و با حضور اقای رضایی مربی جوان تیم ما روز به روز بهتر و هماهنگ تر میشود، در حال حاضر بدن ها به علت بدنسازی در افت قرار دارد.

انشالله به امید خدا نتایج فصل قبل را جبران خواهیم کرد و افتخاراتی در شان ذوب آهن بدست خواهیم آورد امیدوارم همراهی و حمایت هواداران را داشته باشیم تا انگیزه فراوانی برای من و سایر بازیکنان ایجاد شود.

او در پاسخ به این سوال که خروجی های متعدد ذوب آهن میتواند در عملکرد تیم تاثیر گذار باشد این چنین اظهار داشت:

مسلما بازیکنانی که داشتیم بسیار خوب بودند و مهره های تاثیر گذار تیم های هستند که به آنها پیوسته اند، ولی مطمئن باشید بازیکنانی که به تیم ذوب آهن اضافه شدند از آنها چیزی کمتر ندارند و انگیزه چندین برابری برای نشان دادن خود خواهد داشت.

انشالله روز به روز هماهنگ تر شویم و طبق نظر کادر فنی به نتایج مد نظر هواداران دست پیدا کنیم،  فکر میکنم در بعضی از پست ها کمبود هایی داریم که با توجه به جای خالی لیست، باشگاه میتواند بازیکنان مد نظر اقای رضایی را فراهم کند تا بتوانیم به دیدگاه فنی ایشان نزدیک شویم و نتایج مناسبی بدست آوردیم.

شک نکنید باشگاه در فکر تقویت تیم می باشد.

 

بهزادی در پاسخ به این سوال که پیشبینی شما در رابطه با جایگاه تیم ذوب آهن در فصل آتی چیست بیان کرد:

قابل پیشبینی نیست،  ولی به امید خدا در بدست آوردن رتبه تک رقمی تلاش خواهیم کرد این حق باشگاه ریشه داری مثل ذوب آهن می باشد که در جایگاه بالای در جدول رده بندی قرار بگیرد.

گفت و گو از امید قاسمیان

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gm8o5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رادولوویچ: نهایت تلاش‌مان را به کار می‌بریم که عملکرد خوبی داشته باشیم