تاریخ انتشار: 1395/04/26 15:32
حسین آشنا؛
کد خبر: 273618

نمیدانم چه اتفاقی افتاده که انقد مهم شده ام

حسین آشنا در مورد حضور خود در اردوی ارمنستان باشگاه استقلال تهران گفت: منصوریان خواست در اردو باشم من هم رفتم
نمیدانم چه اتفاقی افتاده که انقد مهم شده ام

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی، آشنا گفت: من چون فصل قبل با منصوریان در نفت کار کردم و ایشان چون دیدند شرایطم خوب است، از من خواستند در اردوی ارمنستان شرکت کنم.   آقای منصوریان وقتی دیدند که حسینی مصدوم است از من خواستند به تمرینات تیم اضافه بشوم.  

 

او در مورد حرف و حدیث هایی که در مورد حضور او در تمرینات استقلال به وجود آمده هم می گوید: در این چند روزه آنقدر حرف و حدیث به وجود آمده که خودم هم باورم نمی شوم. در ین مدت خیلی فحش خورده ام و اصلا نمی دانم این حرف ها برای چیست. من با آقای بابازاده قبلا کار کرده بودم و می توانید از او بپرسید که آماده هستم یا نه.

 

آشنا  در مورد اینکه آیا به او گفته اند که می تواند با استقلال قرارداد امضا کند یا نه هم گفت : بله صحبت هایی در مورد حضور من در اسقلال شده است. به من گفته اند که اگر حسینی برسد که هیچ اما او اگر به شرایط بازی نرسد من اضافه می شوم.  الان که ظاهرا حسینی برگشته است و من خدا را شکر می کنم. من چه برای دوست و چه برای دشمنم همیشه آروزی موفقیت کرده ام. امیدوارم حسینی به شرایطش ایده آل برسد و بتواند به استقلال کمک کند.

 

او در مورد شانسش برای حضور در استقلال می گوید:  من شرایط دیگر را هم می سنجم و اگر پیشنهاد خوبی برسد می روم ولی  اگر بمانم با تمام وجود به استقلال کمک می کنم.

 

آشنا در مورد اینکه گفته می شود مشکل بینایی دارد هم گفت: شاید دوستان درست می گویند و من در 12 سال حضورم در لیگ برترمشکلات خودم را نمی شناسم. شاید باشگاه هایی که من در آنها کار کرده ام آنقدر ضعیف بودند که مشکل من را نفهمیدند. هرکدام از دوستان که می گویند من مشکل بینایی دارم برویم چشم پزشکی تا مشخص شود چشم من مشکل دارد یا مغز آنها.

 

او در مورد اینکه عده ای از تماشاگران ادعا می کنند که چون او در پرسپولیس بازی کرده نباید با استقلال قرارداد امضا کند هم گفت:  برای من جای سوال دارد که  این همه بازیکن بین دو تیم جا به جا شده اند. بازیکنی هست که امروز 4 نشان داده، سال بعد از این تیم  رفته پرسپولیس و عدد 6 نشان داده است. چند سال هیچکس سراغ من را نگرفت و نمی دانم چه اتفاقی افتاده است که من آنقدر مهم شده ام. شاید خیری در این موضوع وجود دارد.  

 

آشنا در مورد اینکه گفته می شود از فوتبال خداحافظی کرده است هم می گوید: من خداحافظی نکردم. پارسال می خواستم نفت بمانم اما باشگاه با جدایی بیرانواند مخالفت کرد و من بیرون ماندم. دوست نداشتم به لیگ یک بروم. خیلی ها می گویند سن من بالا است اما من می گویم سن فقط یک عدد است . نیلسون با 40 سال سن برای پرسپولیس عالی بازی کرد. دوست دارم از منصوریان و بابازاده در مورد من سوال کنید. خدا را شکر استقلال مجهز به جی پی اس است و می توانید آمار من را از کادرفنی بگیرید و ببینید که چقدر آماده ام.

 


منبع: ورزش سه


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rll7y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شرط استقلالی شدن آشنا