تاریخ انتشار: 1399/08/06 17:26
کد خبر: 52230

ساکت: تعویق لیگ از لحاظ فنی و آماده‌سازی زجرآور است/ کرونا مقصر است نه سازمان لیگ

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: تعویق لیگ برتر هم از نظر فنی و هم از لحاظ آماده‌سازی برای تیم‌ها زجرآور است اما این شرایط حاصل شیوع این ویروس منحوس است.
ساکت: تعویق لیگ از لحاظ فنی و آماده‌سازی زجرآور است/ کرونا مقصر است نه سازمان لیگ

محمدرضا ساکت در گفت‌وگو با میزان، در ارتباط با شرایط باشگاه سپاهان در آستانه لیگ بیستم، اظهار داشت: همه باشگاه‌ها در شرایط سختی هستند و این وضعیت هم در اختیار سازمان لیگ نیست. سازمان لیگ با حضور باشگاه‌ها برنامه‌ریزی را انجام داد اما کرونا همه چیز را تحت تاثیر قرار داده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر دستورات ستاد مقابله با کرونا در ورزش به عنوان نهاد بالادستی مدنظر است و هم باشگاه‌ها و هم سازمان لیگ تابع آن هستند. متاسفانه تعویق لیگ برتر هم از نظر فنی و هم از لحاظ آماده‌سازی برای تیم‌ها زجرآور است اما این شرایط حاصل شیوع این ویروس منحوس است و نمی‌توان از کسی خرده گرفت.

مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان درباره وضعیت این باشگاه تصریح کرد: امیدوارم این ویروس هرچه زودتر از بین برود تا به شرایط به ثبات قبلی بازگردیم. البته این شرایط تنها در فوتبال حاصل نشده و در لیگ والیبال هم با دوازده تست مثبت کرونا شرایط بدی پیدا کردیم. در هندبال هم همین اتفاق افتاد و شب قبل از بازی در لیگ بانوان هفت نفر از بازیکنان و اعضای کادرفنی به کرونا مبتلا بودند و آنها را به قرنطینه فرستادیم و با اتوبوس به اصفهان بازگشتند. این شرایط دل‌نگرانی‌های مضاعفی ایجاد کرده است، آن هم در شرایطی که برای لیگ هندبال همه چیز متمرکز بود.

ساکت در پایان در مورد شرایط به وجود آمده برای ورزش کشور خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم با نظام سلامت همراه باشیم و به همه سربازان خط مقدم سلامت کشور خسته نباشید می‌گوییم و امیدوارم که بتوانیم هرچه زودتر به شرایط گذشته بازگردیم تا دغدغه‌ای از این لحاظ وجود نداشته باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bb865

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 مهدی:به دنبال شروع تمرینات و برگزاری مسابقات هستیم