تاریخ انتشار: 1399/08/10 01:02
قاسمپور و تارقلی زاده روسای افتخاری ؛
کد خبر: 52000

برگزاری اولین جلسه رسمی هیأت مدیره خانه فوتبال ایران/ اقدامی ارزشمند از سوی اهالی فن

اولین جلسه رسمی هیأت مدیره خانه فوتبال ایران با حضور اعضاء برگزار گردید.
برگزاری اولین جلسه رسمی هیأت مدیره خانه فوتبال ایران/ اقدامی ارزشمند از سوی اهالی فن

اولین جلسه رسمی هیأت مدیره خانه فوتبال ایران  با حضور اعضاء دردفترکار مهندس مختاری عضو هیأت مدیره برگزار گردید.

 در ابتدای جلسه محمدرضا نظری‌پور موسس خانه تازه تاسیس شده فوتبال ایران با ارائه توضیحاتی درخصوص انگیزه‌های تشکیل وتأسیس خانه فوتبال ایران واهداف مورد نظرصحبت نمودند ، سپس ازحاضرین واعضای محترم  خانه فوتبال درخواست نمودند که با ارائه مختصری از بیوگرافی ورزشی و شغلی ، نسبت به معرفی خود اقدام نمایند. درپایان جلسه چند ساعته تصمیماتی اتخاذ گردید که به شرح ذیل می باشد:

هیأت مدیره خانه فوتبال ایران

در شروع، انگیزه و اهداف اصلی و چشم اندازآینده که برای اعضا به خوبی روشن نشده بود، روشن شد و ازنکات مهم که باید درمقدمه و درجهت فعالیت خانه فوتبال ایران مشخص می شد این بود که بخش های مهم واهم فعالیت ها  که بایستی براساس توانایی کل گروه و هیأت مدیره دراولویت بندی قرار می گرفت مشخص شد. پذیرش مسئولیت ، نظم و انضباط از سوی اعضای هیات مدیره و سایرعزیزان در گروه  یکی ازصحبت های مهم دیگر نظری پور بود که در فوتبال امروز کشور امری مهم و حیاتی است اما به خوبی پیاده نمی شود. ما درخانه فوتبال بدنبال تقویت این توانایی هستیم.

 درجلسه از دو رئیس افتخاری خانه فوتبال ایران به نام های آقایان ابراهیم قاسمپور و علی تارقلی زاده دردو ارتباط تلفنی دعوت شد که بیاناتی داشته باشند ابتدا ابراهیم قاسمپوربازیکن تیم ملی ایران درجام جهانی 1978 آرژانتین وکاپیتان اسبق تیم ملی ویکی از بزرگان ومربیان فوتبال کشور و پیشکسوت شروع به ارائه مطالبی نمودند که به شرح زیر می آید :

هیأت مدیره خانه فوتبال ایران

قاسمپور  اشاره نمودند که  برای شما خانه فوتبالی ها دراین راه سخت و دشوار که امیدوارم درآن ثابت قدم و استوار باشید آروزی موفقیت نمود و ازخانه فوتبال ایران خواستند که قدم‌های مثبتی درفوتبال بردارند و برنامه هایی برای پیشرفت فوتبال ، توجه به زیرساخت‌ها با خط مشی مشخص داشته باشید. نسبت به تربیت مدیران لایق وتعیین ساختارهای کلان فوتبال، شفاف سازی و برملا کردن مسائل پشت پرده فوتبال و زد وبندهای رایج درفوتبال که متاسفانه زیاد است و کم نیست همت کنید و تلاش داشته باشید. درنهایت باید اضافه کنم که فوتبال زمانی پیشرفت می کند که مدیران قوی وتوانمندی تربیت شود که اگر این مدیران تربیت شده حرکت کنند فوتبال ما به فساد کشیده نمی شود. درراستای برنامه مدون وتعیین شده ازقبل که مکانیزه شده باشد وهمه دست اندرکاران آن مجموعه درآن مسیر قرار گیرند و سلایق جای خود را به تشکیلات واگذار کند. امیدوارم که این اتفاقات بیفتد و کار سختی که شما شروع کردید بتوانید درانتها با موفقیت به پایان برسانید با آرزوی موفقیت دوباره برای شما ورسیدن به اهداف بلندتان.

بدنبال آن با علی تارقلی زاده نایب رئیس بخش آموزش کنفدراسیون فوتبال آسیا و رئیس دپارتمان فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا ارتباط تلفنی وازطریق واتس آپ  و با ایشون که درمقر AFC  - کوالالامپور مالزی حضور داشتند برقرار شد.

 ایشان درابتدا اعلام نمودند که خیلی خوشحال هستند وتبریک گفتند برای بوجود آمدن این تشکل خوب و زیبا . امیدوارم که دراهداف خودتون موفق باشید و می دانم که این حاصل چندین ماه کار مستمر آقای نظری پور بوده و یک تفکر چندین وچند ساله کاملا واقفم که پشت سرش بوده است. تبریک دومم به تمام اعضای هیات مدیره محترم دارم که افراد شاخصی هستند و برای من باعث مباهات است و امیدوارم که درپست جدیدشان ثابت قدم باشند و موفق.

هیأت مدیره خانه فوتبال ایران

وی افزود: جمع شما همه فوتبالی هستند ومن یک جمله ای دارم که فوتبال مدرسه زندگی است با توجه به اینکه این روزها شرایطی که دنیا دارد و بیماری کرونا دارد دنیا را می گیرد وگرفته است ، خیلی ازکشورها شرایط خیلی بدی دارند ، ورزش می تواند نقش مهمی داشته باشد. با توجه به اینکه فوتبال یکی از مهمترین ورزش هاست وما می توانیم با تمرین ومسابقه و قوی نگهداشتن بدن براین مشکل فائق بیاییم. ما می توانیم درخانه فوتبال که بعنوان خانه ای صاحب سبک است ، نقش مهمی را ایفا کنیم ویک استراتژی تعریف کنیم که کنترل این بیماری را درقبال این ورزش داشته باشیم. با اهدافی که شما دارید و هیات مدیره انتخابی که افرادی ورزشی و تحصیل کرده و توانا هستند که سابقه طولانی در ورزش دارید ، برای من خیلی روشن است که شما می توانید به اهدافتان برسید وخانه فوتبال بتواند آینده بسیارروشنی داشته باشد و بتواند حرکت بزرگی را پی ریزی ودنبال کند. زمانی که من جوانتر بودم همیشه آرزو می کردم که کمیته ای ، کسی یا گروهی وجود داشته باشد که از حق و حقوق مربیان دفاع کند. من فکر می کنم با تاسیس خانه فوتبال ، الان بستر وشرایطش آماده وفراهم است. با درایت و توان وقدرت مدیریتی که ازجنابعالی بعنوان موسس خانه فوتبال سراغ دارم به همراه اعضای هیات مدیره این خواسته ها ، فراهم شدنی است . من آرزوی موفقیت برای یکایک شما دارم و دلم می خواهد درآینده خبرهای خیلی خوبی از شما بشنوم، امیدوارم که بعنوان یک دوست درکنار شما ، شاهد این رشد باشم وهرگونه کمکی که از دست من ساخته باشد با افتخار درخدمت شما خواهم بود. و امیدوارم که شما به همراه خانواده و تمام اعضای گروه خانه فوتبال ایران سالم باشید و نقش مهمی را درفوتبال ایفا کنید. خدانگهدار ، سالم و سلامت باشید.

درپایان ازسوی نظری پور وبه نمایندگی از اعضای هیأت مدیره به آقایان قاسمپور و تارقلی زاده پیشنهاد داده شد که هرکدام بعنوان رئیس افتخاری خانه فوتبال ایران و هیأت مدیره پذیرای این جایگاه باشند و رهنمودهایی و راهکارهایی درمسیربسیارسخت تحقق اهداف وهمچنین نظریه های مشورتی برای این مجموعه تازه شکل گرفته داشته باشند ، هردو بزرگوارهم پذیرفتند به عنوان رئیس افتخاری خانه فوتبال ایران درکنار ما باشند ، هرکدام ازاساتید هم اعلام نمودند که هر زمانی که میسر باشد و بتوانیم برای خانه فوتبال ایران قدم کوچکی برداریم دریغ نخواهیم نمود.  

درادامه اعضای هیات مدیره خانه فوتبال مصوباتی داشتند که براساس برنامه ریزی هایی که انجام خواهد شد اهم آنها را قرار است که پی گیری و انجام دهند.

هیأت مدیره خانه فوتبال ایران

 در پایان وانتهای جلسه اعضای هیات مدیره نسبت به انتخاب مدیرعامل و ریاست هیات مدیره ، نایب رئیس ، دبیر اجرایی هیات مدیره وخانه فوتبال ایران به مشورت پرداختند تا درنهایت اعضای مشروح ذیل قبول مسئولیت نموده تا برای 2 سال بصورت افتخاری درجهت اهداف خانه فوتبال ایران قدم برداشته وهمت نمایند تا دسترسی به اهداف و برنامه های موسسه خانه فوتبال ایران درسایه تلاش ها و اقدامات آنها تحقق یابد. انشاءلله

1-  آقای محسن اسماعیل زاده - مربی ومدرس فدراسیون فوتبال و AFC  لیسانس مدیریت بعنوان مدیر عامل

2-  آقای محمدرضا نظری پور - مربی و مدرس AFC  - لیسانس تربیت بدنی و علوم ورزشی ، موسس خانه فوتبال ایران بعنوان ریاست هیات مدیره

3-  آقای میثم مختاری - مربی - فوق لیسانس مهندسی معدن بعنوان نایب رئیس هیات مدیره

4-  آقای امید ابراهیمی - مربی – مهندس کاردان ، بعنوان دبیر اجرایی هیات مدیره

5-  خانم شادی رضایی - مربی و مدیرعامل آکادمی و باشگاه دربخش بانوان – فوق لیسانس مدیریت ورزشی بعنوان مسئول کمیته بانوان

6- آقای علی تاجیک - مربی – فوق لیسانس مدیریت ورزشی بعنوان مسئول کمیته  فوتسال

7- آقای مرتضی افروز - مربی ؛  فوق لیسانس مدیریت ورزشی - بعنوان مسئول امور شهرستانها و منشی جلسات هیات مدیره .

8- آقای مهدی مرادآبادی- مربی ؛ فوق لیسانس مدیریت ورزشی، بعنوان مسئول امورشهرستانها و مدیرموقت رسانه ای و روابط عمومی خانه فوتبال ایران انتخاب شدند.

9- آقای وحید نصراله تبار – مربی ؛ دکترای محیط زیست که عضو نهم هیات مدیره می باشند. درجلسه غایب بودند ، پس از فرآیند انتخاب عضو نهم هیات مدیره درروزهای اخیر به عضویت هیات مدیره درآمدند.

photo_2020-10-31_00-28-40

درپایان ازسوی آقای نظری پورموسس خانه فوتبال ورئیس هیات مدیره برای اعضای هیات مدیره آروزی سلامتی و موفقیت نمودند وتلاش آنها را درجهت تحقق اهداف وتحصیل خواسته های به حق اهالی فوتبال ایران ، بویژه اعضای زیرمجموعه خود وهمچنین توجه به ایجاد ساختاری درست برای بخش های مرتبط با توسعه فوتبال کشورپهناورایران خواستارشدند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/455lj9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شکست سنگین الاهلی با حضور ابراهیمی