تاریخ انتشار: 1395/08/03 12:17
کد خبر: 253463

نصرالله عبدالهی: مشکل منصوریان با هواداران اهواز ی به گذشته بر می‌گردد/ امیدوارم بازی با فولاد بدون حاشیه باشد

سرپرست تیم استقلال گفت: مشکل منصوریان با تماشاگران اهوازی به مدت‌ها قبل برمی‌گردد و در حال حاضر هیچ مشکلی بین آنها وجود ندارد و امیدوارم بازی ما مقابل فولاد بدون هیچ حاشیه‌ای انجام شود.
نصرالله عبدالهی: مشکل منصوریان با هواداران اهواز ی به گذشته بر می‌گردد/ امیدوارم بازی با فولاد بدون حاشیه باشد

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، تیم فوتبال استقلال تهران با پیروزی در هفته نهم رقابت های لیگ برتر برابر سایپا موفق شد جایگاه خودش را در جدول رقابت های لیگ برتر بهتر کند و با صعود چند پله‌ای در مکان پنجم جدول جای گیرد. استقلالی‌ها در هفته دهم باید در یک بازی سخت در اهواز به مصاف فولاد خوزستان بروند.

نصرالله عبدالهی در مورد کسب نتایج خوب استقلال در چند هفته اخیر مسابقات لیگ برتر گفت: «من از هفته‌های اول لیگ که استقلال نتایج خوبی نمی‌گرفت گفتم که این تیم بازیکنان خوبی در اختیار دارد و نیاز به زمان دارد تا مهره‌های جدید با یکدیگر هماهنگ شوند. در حال حاضر هم بعد از گذشت 9 هفته از لیگ بازیکنان به هماهنگی کامل رسیدند و نتیجه آن را هم در بازی‌های اخیر می‌بینیم.»

وی در رابطه با دستور منصوریان مبنی بر ممنوع المصاحبه کردن اعضای تیم استقلال برای بازی‌های پیش رو بیان کرد: «سرمربی تیم در این مورد اختیار تام دارد و می‌تواند برای حفظ آرامش تیم بازیکنان را ممنوع المصاحبه کند. استقلال دو بازی سخت پیش رو دارد و منصوریان تصمیم گرفت تا کادر فنی و بازیکنان برای از بین نرفتن تمرکزشان مصاحبه نکنند.»

سرپرست تیم استقلال در مورد اخراج یکی از اعضای کادر فنی این تیم افزود: «منصوریان در کادر فنی از 7-8 مربی جوان استفاده می‌کند و آقای مصطفوی هم یکی از مربیان جوانی است که در کادر منصوریان کار می‌کند. این مربی اخراج نشد بلکه سرمربی تیم به او گفت فعلا در کنار تیم نباشد و در زمان‌های بعدی به کادر فنی اضافه شود.»

عبدالهی در رابطه با بحث بررسی قرارداد امین حاج محمدی که از سوی مدیرعامل باشگاه مطرح شد اظهار داشت: «اصلا بحث بررسی قرارداد بازیکنان مطرح نیست و افتخاری دوست ندارد قرارداد بازیکنان را کم کند. امین حاج محمدی قصد جدایی از استقلال را دارد و به همین دلیل باید برای فسخ قرارداد با باشگاه به توافق برسد.»

وی در مورد نیمکت نشینی سجاد شهباززاده در تیم آلانیا اسپور ترکیه و احتمال بازگشتش به استقلال گفت: «شهباززاده بازیکن باشخصیتی است که برای استقلال زحمت زیادی کشید. هر وقت بخواهد برگردد باشگاه استقلال را مثل خانه خودش بداند. ولی در حال حاضر هیچ صحبتی از طرف باشگاه با این بازیکن برای بازگشت نشده است.»

عبدالهی در مورد بازی روز پنجشنبه استقلال مقابل فولاد خوزستان و مشکل اهوازی‌ها با سرمربی آبی‌پوشان افزود: «استقلال بازی سختی در اهواز مقابل فولاد دارد و باید دست پر از این شهر برگردیم. مشکل منصوریان با تماشاگران اهوازی به مدت‌ها قبل برمی‌گردد و در حال حاضر هیچ مشکلی بین آنها وجود ندارد و امیدوارم این بازی بدون هیچ حاشیه‌ای انجام شود.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2opb8o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فریبا: بازی سختی با فولاد داریم/ استقلال در خوزستان تنها نیست