تاریخ انتشار: 1399/08/12 16:17
کد خبر: 51815

مدافع برزیلی رئال به کرونا مبتلا شد

ادر میلیتائو مدافع برزیلی رئال مادرید به کرونا مبتلا شده و بازی با اینتر را از دست خواهد داد.
 مدافع برزیلی رئال به کرونا مبتلا شد

 رئال مادرید سه شنبه شب در چهارچوب رقابت های لیگ قهرمانان اروپا و در یک مسابقه بسیار حساس به مصاف اینتر خواهد رفت؛ دیداری که پیروزی در آن از اهمیت بسیار بالایی برای شاگردان زین الدین زیدان برخوردار است.

 

روز گذشته در آستانه این رقابت حساس مارکا تایید کرد که یکی از بازیکنان رئال مادرید به کرونا مبتلا شده است. طبق پروتکل یوفا این نهاد یک یا دو روز پیش از هر مسابقه لیگ قهرمانان اروپا به گرفتن تست PCR از همه اعضای باشگاه ها تاکید دارد.

دقایقی پیش باشگاه رئال مادرید رسما اعلام کرد که ادر میلیتائو مدافع 22 ساله برزیلی این باشگاه به ویروس کرونا مبتلا شده و به قرنطینه رفته است. او پس از ماریانو دومین بازیکن رئال است که در چند ماه اخیر به کرونا مبتلا می شود.

در ابین بیانیه آمده است که تمامی بازیکنان و اعضای کادر فنی و تدارکات رئال تست شان منفی شده است و مشکلی برای بازی اینتر نخواهند داشت.

در واقع پس از قطعی شدن ابتلای میلیتائو، تست مجددی از بازیکنان گرفته شد که همگی منفی بود تا خیال زین الدین زیدان راحت شود. بیم این می رفت رئال برای این بازی مرگ و زندگی غایبان بیشتری داشته باشد. در عین حال سرمربی فرانسوی حالا در خط دفاع تنها سرخیو راموس و رافا واران را به عنوان مدافع میانی تخصصی در اختیار دارد.

دنی کاروخال، ناچو و اودریوسولا دیگر مدافعان مصدوم رئال هستند که به بازی سه شنبه نمی رسند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oqewo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لغو بازیهای چمپیونزلیگ و لیگ اروپا تا اطلاع ثانوی