تاریخ انتشار: 1399/08/16 02:39
کد خبر: 51522

رقابت سرپرست و عضو هیات مدیره استقلال برای گرفتن عکس با بازیکن 19 ساله +تصاویر

سرپرست باشگاه استقلال بعد از گذشت 2 هفته از عقد قرارداد مهدی عبدیان با یک بازیکن جوان، در کنار وی عکس یادگاری گرفت و خواستار انتشار آن در سایت رسمی باشگاه شد.
رقابت سرپرست و عضو هیات مدیره استقلال برای گرفتن عکس با بازیکن 19 ساله +تصاویر

 یکی از انتقاداتی که طی سالهای اخیر به مدیران ورزش کشور و علی الخصوص فوتبالی وارد می شود، فعالیت های آنها در فضای مجازی است. فضایی که این روزها فوتبال را آلوده کرده و البته بخش مثبت این فضا بلا استفاده شده مانده است.

در این بین، افرادی که به تازگی وارد عرصه مدیریت این رشته ورزشی شده اند، سهم پررنگ تری در این فضا دارند و با ورود به این بخش، باعث ایجاد حواشی نیز می شوند. انتشار تصاویر تبلیغاتی برای شهرت بیشتر، اغلاط املایی در متن ها، استوری های تنش زا و پر وعده و از همه بدتر، ایستادن مقابل دوربین ها در کنار بازیکنان گمنام و جوان، باعث ناهنجاری های بسیار زیادی در فضای واقعی فوتبال شده است.

برخی مدیران استقلال از جمله این افراد هستند. برخی اعضای هیات مدیره طی ماه های اخیر بارها و بارها با انتشار متن ها و تصاویر مختلف و دادن وعده به هواداران، خاطر آنها را آزرده کرده و مشخص نیست چرا در این زمینه برای سبقت گرفتن از یکدیگر رقابت دارند؟

برای اثبات این موضوع فقط کافی است به یک مورد اشاره کنیم. روز اول آبان ماه بود که مهدی عبدیان در صفحه اینستاگرام خود از عقد قرارداد با فردین رابط، امیر حسین نیک پور و سینا خادم پور خبر داد. ظاهرا عضو هیات مدیره استقلال قصد داشت این خبر در سایت رسمی باشگاه منتشر شود اما مددی مانع از این کار شد و این موضوع واکنش عبدیان را در پی داشت.

عبدیان که از این اتفاق ناراحت بود، بدون در نظر گرفتن شرایط حساس مدیریتی در استقلال، در استوری اینستاگرامش نوشت: با تشکر از اعتماد و حمایت هیات مدیره محترم و جناب آقای فکری از اینجانب بابت مذاکره با بازیکنان جدید و تمدید قرارداد بازیکنان فعلی، به علت عدم همکاری و ایجاد مشکلاتی از سمت سرپرست باشگاه از این لحظه بنده هیچ مسئولیتی در امور نقل و انتقالات بازیکنان نخواهم داشت و کلیه امور و اتفاقات بعهده سرپرست باشگاه خواهد بود.

با وجود این، فردای آن روز همین عضو هیات مدیره راهی قزوین شد تا با محمد نادری قرارداد امضا کند که در آن نشست، خبری از مددی نبود. عبدیان که روز قبل اعلام کرده بود از نقل و انتقالات کنار کشیده، به ناگاه به کارش ادامه داد اما غیبت مددی در عکس با نادری اختلافات را عیان تر کرد. همان روزها بود که خیلی از کارشناسان انتقاد کردند چرا اعضای هیات مدیره در روز تعطیل (جمعه 2 آبان) باید مسیر تهران تا قزوین را طی کنند و همگی در کنار بازیکن جدید عکس بگیرند؟

اما اتفاق عجیب تر زمانی افتاد که با گذشت 14 روز از انتشار خبر عقد قرارداد با بازیکنانی نظیر رابط، خادم پور و ... این بار احمد مددی خودش وارد عمل و خواستار انتشار عکس با این بازیکنان در سایت باشگاه شد! در واقع خبری که 15 روز قبل در صفحه اینستاگرام عبدیان منتشر و اطلاع رسانی شده بود، این بار با عکس سرپرست باشگاه در سایت رسمی منتشر شد. عجیب این است که ابتدا بازیکن فوق با عبدیان عکس گرفته و چند روز بعد با مددی! (لازم به توضیح است مددی فعالیتی در اینستاگرام ندارد اما همین که تصاویر پی در پی او در کنار بازیکنان جوان که قبلا با یک مدیر دیگر عکس گرفته اند منتشر می شود، جای سوال دارد).

اینکه مدیران استقلال و در چنین موردی یک عضو ساده و ناشناس هیات مدیره، از هر سو بازیکنان را به سمت خود می کشند و با پیراهن این تیم در کنار آنها عکس می گیرند (آن هم بازیکنانی که هنوز به شهرت کافی نرسیده اند)، چه معنی می دهد؟ در زیر دو عکس گویای همه چیز است: تصویر اول روز اول آبان در صفحه اینستاگرام مهدی عبدیان عضو هیات مدیره استقلال منتشر شده و تصویر دوم 14 روز بعد در سایت رسمی باشگاه استقلال به انتشار رسید. در هر دو تصویر اشاره شده فردین رابط بازیکن جوان و 19 ساله به  عضویت استقلال در آمده است. 

پیش از این هم حجت نظری دیگر عضو هیات مدیره در صفحه اینستاگرامش خبر و تصویر خودش در کنار محمود فکری را که برای عقد قرارداد به ثبت رسیده بود، قبل از سایت باشگاه منتشر کرد.

به نظر می رسد همانطور که بیشتر کارشناسان و پیشکسوتان استقلال اعتقاد دارند، مدیران باشگاه به جای فعالیت در صفحات مجازی باید در فضایی واقعی تلاش کنند و همان رویه غلطی که مدیران این باشگاه در چند سال اخیر رفتند و با آن به نتیجه نرسیدند را کنار بگذارند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yowmy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال قسط اول رضایتنامه نادری را به باشگاه بلژیکی پرداخت کرد