تاریخ انتشار: 1399/08/17 02:09
کد خبر: 51436

شجاع: آقای دیرباز شما یک نفر درباره من حرف نزن!

مدافع سابق پرسپولیس به موضوع مربوط به انتقاد بازیگر سینمایی واکنش نشان داد و او را در فوتبال دعوت به سکوت کرد.
شجاع: آقای دیرباز شما یک نفر درباره من حرف نزن!

جدایی شجاع خلیل زاده از پرسپولیس آنقدر عجیب بود که واکنش خیلی‌ها را در پی داشت. مدافع سرخ‌ها بعد از موفقیت این تیم در لیگ قهرمانان آسیا و حضور در فینال، بنا بر آنچه که بی توجهی مدیران باشگاه در خصوص تمدید قراردادش دانسته، در نهایت با فسخ قرارداد راهی قطر شد تا پیراهن تیم الریان را بر تن کند.

 

خلیل زاده که طی مدت حضورش در پرسپولیس توانسته نقش پررنگی در موفقیت‌های این تیم ایفا کند، اکنون با جدایی‌اش ناگهان هواداران را در جبهه مخالف خود می‌بیند. موضوعی که حتی باعث واکنش برخی چهره‌های غیرفوتبالی نیز شده بود و یکی از این نفرات کامبیز دیرباز بود. بازیگر مطرح سینما در پستی به انتقاد از این بازیکن پرداخته بود و کنایه‌ای تند به بوسه این بازیکن بعد از عقد قرارداد با الریان به لوگوی باشگاه داشت.

 

شجاع خلیل زاده در این باره به خبرنگار ما می‌گوید: من اصلا این آقا را نمی‌شناسم و دلیلی نمی‌بینم جوابش را بدهم. من فقط باید جواب هوادار واقعی پرسپولیس را بدهم. آقای کامبیز دیرباز شما یک نفر درباره من حرف نزن و نخواه که با گفتن اسم من و همچنین پرسپولیس دنبال فالوور باشی. شمایی که نمی دانی فوتبال چیست به چه حقی درباره من حرف می‌زنی؟ شمایی که قطعا اگر کارگردان یا تهیه کننده‌ای به تو 50 میلیون بیشتر بدهد فیلم را رها می‌کنی و به سراغ فیلم دیگری می‌روی درباره فوتبال و من صحبت نکن. من کوچیک همه هواداران واقعی پرسپولیس هستم ولی هواداری که دلش با تیم است و برای آن زحمت می‌کشد نه شمایی که فقط دنبال این هستی تا از کنار فوتبال و پرسپولیس هم به نوایی برسی.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lyalr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نصرتی: نتیجه بازی سایپا و پرسپولیس عادلانه بود/ گل محمدی باید با همین نفرات بسازد