تاریخ انتشار: 1399/08/18 10:32
کد خبر: 51350

ستاره الجزایری همبازی علی کریمی شد

تیم القطر که هافبک ملی پوش ایرانی را در اختیار دارد پس از جذب یوسف بلایلی ستاره الجزایری پرونده جذب بازیکن خارجی در این پنجره نقل و انتقالاتی را بست.
 ستاره الجزایری همبازی علی کریمی شد

و به نقل از استادالدوحه ، قبل از بلایلی تیم القطر در پنجره نقل و انتقالات تابستانی با آنتونی آکبوتو نیجریه ای و علی کریمی هافبک ملی پوش استقلال به عنوان بازیکن آزاد قرارداد امضا کرده بود.

بلایلی از تیم الاهلی عربستان به القطر پیوست. این بازیکن الجزایری از کشور خود به دوحه رسید و انتظار می رود طبق پروتکل بهداشتی به قرنطینه برود. بلایلی پیش از حضور در الاهلی در تیم اسپریس تونس بازی کرد و توانسته بود با این تیم دو بار به مقام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا برسد.

01542166

 

مدیران باشگاه القطر تصمیم گرفتند که دو مدافع خود الخاندرو اسپانیایی و المهدی رحمت هافبک مراکشی را حفظ کنند در حالی که با عبدالناصر الخیاطی هلندی و راچیدوف ازبک قطع همکاری کرده و کایکه برزیلی را به ام صلال دادند.

با تکمیل لیست بازیکنان خارجی القطر این تیم پا به مرحله جدیدی می گذارد جایی که انتظار می رود یونس علی سرمربی این تیم با اضافه شدن سه بازیکن خارجی سطح بالا بتواند این تیم را به رتبه های بالای لیگ ستارگان برساند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27787v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال بدون علی کریمی هم موفق می‌شود؟