تاریخ انتشار: 1395/08/03 15:58
کد خبر: 253385

ستاره پرسپولیس برسر دوراهی ترکیب اصلی یا نیمکت نشینی:رضاییان منتظر کارت زرد سوم ربیع‌خواه!

رامین رضاییان همچنان جایی در ترکیب اصلی پرسپولیس ندارد و برانکو می‌خواهد از او در سمت چپ استفاده کند
ستاره پرسپولیس برسر دوراهی ترکیب اصلی یا نیمکت نشینی:رضاییان منتظر کارت زرد سوم ربیع‌خواه!

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،محسن ربیع‌خواه در بازی با استقلال خوزستان دومین کارت زرد فصلش را گرفت.

او پیش‌تر برابر گسترش‌فولاد اولین اخطارش را گرفته بود. به این ترتیب با دریافت یک کارت زرد دیگر، این بازیکن برای یک بازی از همراهی پرسپولیس محروم می‌شود و این شاید دریچه امیدی باشد برای اینکه برانکو در سمت چپ خط دفاعی‌اش نیم‌نگاهی هم به گزینه‌های دیگر بیندازد. مربی کروات قبلا ثابت کرده علاقه چندانی به آزمون و خطا در ترکیب اصلی تیمش ندارد.

 

سال گذشته اگر دو مصدومیت حیدریه در هفته سوم و بابک حاتمی پیش از هفته هفتم نبود، شاید به این زودی‌ها نوبت به بازی محمد انصاری نمی‌رسید و یکی از مهمترین پدیده‌های چند سال اخیر فوتبال ایران خیلی دیرتر کشف می‌شد. حالا هم برانکو سفت و سخت پای ربیع‌خواه ایستاده و شاید تنها اتفاقی مثل محرومیت او بتواند به طور اجباری باعث استفاده از سایر بازیکنان شود.

 

در صورتی که ربیع‌خواه غایب باشد، برانکو می‌تواند مهمترین نسخه پیشنهادی این روزها را به کار بگیرد و با فرستادن رضاییان به دفاع چپ، یکبار دیگر این بازیکن در ترکیب پرسپولیس قرار بگیرد. در غیر این صورت محمد امین آرام‌طبع شانس بازی در این پست را خواهد داشت؛ بازیکنی که فقط یک بار برابر قشقایی شیراز در جام حذفی به میدان رفت و نمایش چندان موثری هم نداشت. البته همه اینها منوط به دریافت کارت سوم توسط ربیع‌خواه است؛ اتفاقی که باید ببینیم چه زمانی رخ می‌دهد!

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mnpwb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو: تا آخر فصل مدافع راست فیکس من هستی!