تاریخ انتشار: 1399/08/24 02:08
کد خبر: 50958

صادق محرمی: شرایط خوب ما نوید یک تیم ملی قوی می‌دهد

مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان معتقد است که شرایط خوب تیم ملی در دو بازی دوستانه مقابل ازبکستان و بوسنی نوید یک تیم ملی قوی را در آینده می‌دهد.
صادق محرمی: شرایط خوب ما نوید یک تیم ملی قوی می‌دهد

صادق محرمی درباره بازی تیم ملی مقابل بوسنی اظهار داشت: خدا را شکر توانستیم در بازی خیلی مهم مقابل تیم قوی بوسنی به پیروزی برسیم. بازی سختی بود و خوشحالیم که به پیروزی رسیدیم. اردوی خوبی داشتیم و امیدوارم همین روند خوب ادامه داشته باشد.

وی افزود: شاید همه ما ادین ژکو و پیانیچ را بیشتر از سایر بازیکنان بوسنی بشناسیم، ولی این تیم بازیکنان مهم دیگری دارد که در بهترین لیگ‌های اروپایی بازی می‌کنند و کیفیت تیمی‌شان بالاست و بازیکنان بزرگی در اختیار دارند.

مدافع تیم ملی فوتبال درباره دو بازی دوستانه تیم ملی مقابل ازبکستان و بوسنی گفت: خدا را شکر بازی‌های خوبی بودند، جدا از نتیجه که بازی‌ها را با پیروزی پشت سر گذاشتیم، هر دو بازی هم از لحاظ فنی و هم از نظر شرایط بازیکنان خیلی خوب بود. این موضوع نوید یک تیم ملی قوی به ما می‌دهد.

محرمی در پاسخ به این پرسش که «این اردوها چقدر می‌تواند به موفقیت تیم ملی کمک می‌کند؟»، گفت: قطعاً بازی‌های دوستانه این چنینی خیلی به کادر فنی و اعتمادبه‌نفس بازیکنان کمک می‌کند. بازی‌های به این شکل خیلی می‌تواند در آینده به تیم ملی فوتبال کمک کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jmg7p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دیناموزاگرب در شب نیمکت نشینی محرمی، راهی لیگ اروپا شد