تاریخ انتشار: 1399/08/24 10:04
کد خبر: 50951

النصر،ناجی منچسترسیتی را برای اثبات تخلف پرسپولیس استخدام کرد

باشگاه النصر عربستان برای ثابت کردن تخلف پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا دست به دامن وکیلی شد که منچستر سیتی را از اتهام بزرگ تبرئه کرد.
النصر،ناجی منچسترسیتی را برای اثبات تخلف پرسپولیس استخدام کرد

و به نقل از سایت عربی کوره، النصر و پرسپولیس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم رفتند که نتیجه کار دو تیم در وقت های اصلی و اضافی با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا کار به ضربات پنالتی کشیده شود و در نهایت این پرسپولیس بود که توانست به پیروزی دست پیدا کند و فینالیست شود.

بعد از بازی النصر شکایتی علیه پرسپولیس تنظیم کرد و مدعی شد که نماینده ایران از مرتکب تخلف شده و درحالی از بازیکنان جدید خود بهره گرفت که با محرومیت از سوی فیفا مواجه شد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت النصر را رد کرد اما نماینده عربستان دست بردار نیست و درخوست خود را به کمیته استیناف فرستاده است.

یکی از مسئولان باشگاه النصر در گفت و گویی که با سایت عربی کوره داشت، گفت: من با جدیت در حال تلاش هستیم تا دلایل و مستندات قوی در کمیته استیناف داشته باشیم. ما همه جوانب موضوع را بررسی کرده ایم و در گزارشی به همه کارشکنی های باشگاه پرسپولیس اشاره کرده ایم. باشگاه مارکوس موتا وکیل سرشناس بین المللی را که پیش از این توانست منچسترسیتی را تبرئه کند انتخاب کرده است و مسئولیت پرونده را به او داده است. در کنار موتا دو وکیل بین المللی دیگر هم مشغول کار کردن هستند که موضوع را به خوبی بررسی کرده اند تا در کمیته استیناف به خوبی از موضع باشگاه دفاع کنند.

اعتراض ضعیف

و اما سایت عربی کوره در ادامه تاکید کرد که آنها با مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس گفت و گو کرده اند تا موضع این باشگاه را جویا شوند. اشرف در گفت و گو با این سایت عربی گفت: اعتراض باشگاه النصر ضعیف است. آنها به مسائلی استناد کرده اند که عاری از صحت هستند. باشگاه النصر برای تقویت اعتراض خود از قانون سوء نیت بهره برده است. ما پرونده ای با  همه جزئیات را به AFC فرستاده ایم و اطمینان داریم که برنده این قضیه خواهیم شد. شاید مجازاتی علیه ما صادر شود اما به هیچ وجه بازی فینال را از دست نخواهیم داد. در بدترین حالت باشگاه پرسپولیس جریمه مالی خواهد شد.

حکم نهایی

سایت عربی کوره از یک منبع مطلع در کمیته انضباطی و استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا مطلع شد که کنفدراسیون فوتبال آسیا همه مستندات و مدارک دو باشگاه را روز چهارشنبه هفته قبل دریافت کرده و قرار است که تا اواسط هفته جاری حکم نهایی را اعلام کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48ld7w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شکایت باشگاه النصر از پرسپولیس به AFC ارسال شد