تاریخ انتشار: 1399/08/28 21:31
کد خبر: 50651

درخواست باشگاه فولاد از هواداران پیش از دیدار با استقلال

معاونت فرهنگی باشگاه فولاد در پیامی از هواداران خود خواست تا پیش از دیدار مقابل استقلال از برپایی کارناوال خودداری کنند.
درخواست باشگاه فولاد از هواداران پیش از دیدار با استقلال

در پیام ساسان سیاح طاهری معاونت فرهنگی و مدیر کانون هواداران باشگاه این چنین آمده است:
به نام خداوند منان و مهربان
هواداران فهیم و عزیز و خونگرم فولاد خوزستان

ضمن آرزوی سلامتی برای تمامی شما عزیزان و سروران گرامی توجه شمارا به چند نکته مهم جلب می‌نمایم. 

همانگونه که مستحضرید هم اکنون در شهر و دیار ما، عزیزانمان هر روزه و هر ساعت به علت همه گیر شدن مجدد این بیماری منحوس از بین ما پر می‌کشند و خانواده ای را داغدار میکنند. رعایت نکردن مسائل مهم بهداشتی و فاصله اجتماعی خود دلیل مبرهنی بر این ماجراست. 

امروز مشاهده گردیده عده ای در فضای مجازی دعوت به راه انداختن کارناوال و تجمع درب هتل استقرار تیم فولاد در روز و ساعت بازی با استقلال می‌کنند، این امر نه تنها با دستورات ستاد ملی کرونا تغایر دارد بلکه عواقب حقوقی نیز برای متجمعین و دعوت کنندگان نیز دارد. 

لذا مجددا یاداوری می‌نمایم که این امر خلاف قانون و خلاف امنیت بهداشتی تیم فولاد و هواداران محترم می‌باشد و خواهشمندیم از هر گونه تجمع و راه انداختن کارناوال جدا خودداری فرمایید. 

طبعا در برهه‌ای از لیگ که فولاد نیازمند همچنین حرکت‌هایی باشد از طریق واحد فرهنگی و کانون هواداران با توجه به شرایط رسما اعلام می‌گردد. از توجه تک تک شما عزیزان در رعایت نکات بهداشتی و جلوگیری از هر گونه تجمع سپاسگزاریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48lngm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سعداوی: از فرصت ها مقابل استقلال استفاده نکردیم