تاریخ انتشار: 1399/09/04 15:50
بستر را برای همکاری با آسمان مشهد مناسب دیدم؛
کد خبر: 50185

بافتی:قطعا تمامی تیم ها برای صعودحاضر میشوند/ بازیکنان غیربومی زیادی از جمع ما جدا شدند

مهدی بافتی سرمربی آسمان مشهد: پس از قطع همکاری باشگاه با کادر سابق تیم باشگاه اسمان مذاکراتی با من داشت که این پیشنهاد را پذیرفتم
بافتی:قطعا تمامی تیم ها برای صعودحاضر میشوند/ بازیکنان غیربومی زیادی از جمع ما جدا شدند

مهدی بافتی سرمربی جدید تیم آسمان مشهد که به تازگی هدایت این تیم را در لیگ دسته سوم پذیرفته در گفتگویی با خبرنگار ما در خصوص شرایط تیمش گفت:

قبل از پذیرفتن پیشنهاد آسمان چند پیشنهاد همزمان داشتم و البته کارم با یک تیم لیگ دویی  نهایی شده بود اما بعد از جلسهایی که با مدیر عامل و اعضای هیات مدیره تیم آسمان که  متشکل از افراد باسابقه و کارکشته در فوتبال خراسان هستند داشتم در نهایت به سوابقم با حضور در  ۱۲ تیم در لیگ دسته سوم ، این مسئولیت علیرغم وجود گزینه های متعدد به من سپرده شد.

بافتی نیز در ادامه عنوان کرد: بعد از تغییر و تحولات کادرفنی ، بازیکنان غیر بومی زیادی از جمع ما جدا شدند و تمرکز ما هم برای جذب بازیکنان جدید روی استفاده از بازیکنان مشهد و داخل استان است ولی چنانچه همکاری های لازم انجام نشود قطعا تمهیدات دیگری  و می اندیشیم در حال حاضر مشغول جذب بازیکنان مد نظر برای رفع نقاط ضعف تیم هستیم تا حضور خوبی در مسابقات داشته باشیم.

بافتی در خصوص هدف گذاریش با تیم آسمان عنوان کرد: قطعا هدف همه تیم های شرکت کننده در لیگ دسته سوم در مرحله اول صعود به مرحله دوم است اما با وجود اینکه زمان کمی تا شروع رقابت ها باقی مانده امیدوارم تمام ظرفیت ها برای موفقیت مهیا بشود ، قطعا اگر شرایط و ابزار مهیا باشد این  اتفاق شدنی است زیرا قبلا  این تجربه را با تیم های متعدد داشتم حتی صعود به لیگ دسته دوم برایم اتفاق افتاده و بطور کامل با این فضا آشنا هستم انشاا... تمام تلاشم را میکنم تا که این اتفاق رقم بخورد چون باشگاه اهداف بزرگتری را برای خودش ترسیم کرده است.

وی در پایان گفت: جا دارد از حس نیت و تلاش های شبانه روزی مدیر عامل و هیات مدیره و سایر اعضای باشگاه تشکر کنم و انشاا.... با همت و همدلی بتوانیم اتفاقات خوبی را برای نماینده استان خراسان رضوی رقم بزنیم ، همچنین از مسئولین هیات فوتبال خراسان رضوی کمال تشکر را دارم انشاا... که حمایت هایشان را همچنان همراه داشته باشیم و در پایان ضمن تشکر از زحمات جناب امیرحسین فراهانی خواهشمندم تمهیداتی برای تمرینات تیم ها در مناطق قرمز که با تعطیلات کرونایی مواجه هستند اندیشیده بشود چون اکثر تیم های لیگ با این مشکل دست و پنجه نرم می کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mmvm8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


در اقدامی سرمربی و مدیر تیم مقدسی کیش استعفاء دادند+عکس
شوک به اردوی نماینده جزیره؛