تاریخ انتشار: 1399/09/07 23:31
کد خبر: 49928

دربی لندن با حضور هواداران برگزار می شود

دربی لندن بین تاتنهام و آرسنال با حضور دو هزار هوادار اسپرز برگزار خواهد شد.
دربی لندن با حضور هواداران برگزار می شود

تاتنهام اعلام کرد دو هزار هوادار برای دربی شمال لندن برابر آرسنال در لیگ برتر در روز یکشنبه آینده می توانند در استادیوم حضور یابند. لندن در دسته دوم محدودیت هایی کرونایی قرار گرفته و بر اساس دولت انگلیس، شهرهای حاضر در این دسته می توانند مجوز ورود دو هزار هوادار به استادیوم را صادر کنند. بدین ترتیب اسپرز در میان ده باشگاه لیگ برتر است که می تواند شاهد حضور تعداد محدودی از هواداران در ورزشگاه خود باشد.

 

برای حضور در استادیوم، دارندگان بلیط فصلی و اعضای اجرایی در اولویت اول قرار دارند. در ادامه یک رای گیری برگزار شده و بلیت ها برای افراد بزرگسال 65 پوند قیمت گذاری شده است. به علاوه افراد واجد شرایط باید پرسشنامه بهداشتی را پرده و طبق قوانین در استادیوم حاضر شوند.

در بیانیه باشگاه تاتنهام آمده است: "گرچه آرزو می کردیم بتوانیم میزبان بیش از دو هزار هوادار برای حضور در این مسابقه دربی بزرگ شمال لندن باشیم، اما این یک گام بزرگ در مسیری درست و یک لحظه تاریخی برای این باشگاه است.  خوشحالیم که می توانیم از دارندگان بلیط فصلی که وفاداری در پرداخت رقم فصلی شان را نشان داده و اعضای اجرایی که بسته های چند ساله را پیش پرداخت کرده اند استقبال کنیم."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39gveo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



ادامه یکه‌تازی شاگردان کلوپ در رقابت های لیگ برتر انگلیس