تاریخ انتشار: 1399/09/08 19:17
کد خبر: 49884

پیروزی کاناوارو بر اینیستا در حضور علیرضا فغانی

شاگردان فابیو کاناوارو در برابر یاران اینیستا به نخستین پیروزی خود در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا دست یافتند.
پیروزی کاناوارو بر اینیستا در حضور علیرضا فغانی

پس از انصراف تیم جوهردار التعظیم مالزی از حضور در رقابت های لیگ قهرمانان، دیدارهای گروه G لیگ قهرمانان آسیا با حضور سه تیم برگزار می شود.

تیم شانگهای با هدایت فابیو کاناوارو در سومین دیدار خود در این رقابت ها، به اولین پیروزی خود دست یافت. نماینده چین در این دیدار و در نیمه نخست کار حریف خود را تمام کرد و با 2 گل، برنده این بازی شد.

در این مسابقه و در دقیقه 16، پاس رو به عقب مدافعین ویسل کوبه به هیروکی ایلکورا سنگربان نماینده ژاپن رسید ولی شروع مجدد بد او باعث شد تا توپ به بازیکنان شانگهای برسد که تالیسکا درون محوطه جریمه سرنگون شد و علیرضا فغانی داور مسابقه به نشانه پنالتی در سوت خود دمید.

خود تالیسکا پشت این ضربه ایستاد و آن را در خلاف جهت حرکت سنگربان ویسل کوبه وارد دروازه کار تا حساب کار یک بر صفر شود.

در دقیقه 34 نیز بازیکن شانگهای پشت محوطه جریمه سرنگون شد که آقای فغانی به سود این تیم اعلام یک ضربه ایستگاهی کرد. الکیسون مهاجم 31 ساله شانگهای به زیبایی هر چه تمام تر توپ را به گوشه دروازه ویسل کوبه فرستاد تا حساب کار 2 بر صفر شود.

در ادامه و در نیمه دوم با اینکه یاران اینیستا 71 درصد مالکیت توپ را در اختیار داشتند، 4 بار به سمت دروازه شانگهای شوت زدند که در 3 مورد آن، دیانزائو سنگربان باتجربه شانگهای آن ها را سیو کرد تا شانگهای با کاناوارو بتواند به اولین پیروزی خود در این رقابت ها دست یابد.

 

در این مسابقه، آندرس اینیستا که بر روی نیمکت تیمش حضور داشت، از دقیقه 60 وارد میدان شد ولی نتوانست کاری از پیش ببرد تا ویسل کوبه پس از دو پیروزی، نخستین شکستش را تجربه کند.

با این نتیجه، ویسل کوبه همچنان با 6 امتیاز در صدر قرار دارد و صعودش به مرحله بعد را قطعی کرده است و شانگهای با 4 امتیاز دوم است. سوون سامسونگ نیز با یک امتیاز در رده سوم قرار گرفته است. دیدار 3 روز دیگر شانگهای و سوون سامسونگ، تکلیف دیگر تیم صعود کننده از این گروه را مشخص می کند.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lydd6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیگ قهرمانان آسیا| صدرنشینی اولسان با غلبه بر تیم استرالیایی