تاریخ انتشار: 1399/09/12 21:19
کد خبر: 49558

منهاجی: مقابل تراکتور شایسته سه امتیاز بودیم

مربی تیم فوتبال مس رفسنجان می گوید روزهای گل نزدن مس رفسنجان زیاد طول نخواهد کشید، چرا که این تیم خط آتش بسیار خوبی در اختیار دارد.
منهاجی: مقابل تراکتور شایسته سه امتیاز بودیم

آرتا منهاجی مربی تیم فوتبال مس رفسنجان پس از شکست یک بر صفر این تیم مقابل تراکتور در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر که در ورزشگاه شهدای مس برگزار شد، حرف هایش در نشست خبری را اینطور آغاز کرد: فکر می کنم بازی به گونه ای بود که واقعا شایستگی سه امتیاز را داشتیم. موقعیت های خیلی زیادی داشتیم و طبق برنامه پیش رفتیم. از بچه های تیم واقعا ممنونم که زحمت کشیدند ولی یک گلایه هم دارم که ما یک لحظه را در جریان بازی از دست دادیم و تاوان سختی بابتش دادیم.

 

او ادامه داد: نحوه بازی به شکلی بود که تراکتور با آن همه ستاره تحت تاثیر بازی ما قرار داشت. با روشی که در نیمه اول و دوم به کار گرفتیم، موقعیت های زیادی ایجاد کردیم که متاسفانه گل نشد.

 

سوال اول از مربی تیم فوتبال مس رفسنجان در رابطه با شرایط تیم که پس از چهار هفته یک امتیاز کسب کرده ولی نمایش خوبی داشته و اینکه علیرضا منصوریان در نشست خبری اش گفته که باید مدیران باشگاه از تیم و محمد ربیعی حمایت کنند. منهاجی در واکنش به این موضوع گفت: ما تمرکزمان روی کارمان است. مدیران تا اینجا حمایت کرده اند و از اینجا به بعد هم حمایت خواهند کرد. روند، روند درستی است. مطمئن هستم که باید شانس هم داشته باشیم؛ اینکه دو بار توپ به تیرک می خورد و توپ وارد دروازه خالی نمی شود، شانس است. به هر حال این لطف آقای منصوریان است و از ایشان ممنونم و کسب سه امتیاز را به ایشان تبریک می گویم. فراموش نکنیم که با تراکتور بازی کردیم و این تیم تجربه بالایی داشت. مطمئن هستم بیننده های عزیز می توانند قضاوت مناسب کنند.

مربی تیم فوتبال مس رفسنجان در رابطه با شرایط دروازه بان تیمش بیان کرد: آقای سالاری روی یک خروج اشتباه داشت ولی روی گل کاری از دستش برنمی آمد. من صحنه گل را دیدم و دلخوری من از جای دیگری است. در جلسات آنالیز در مورد این موضوع صحبت خواهیم کرد. نه دو تا که ما چهار گلر خوب داریم و مربی گلرهایمان هم گلر بزرگی بوده است. همه از دروازه بان تیم رضایت داریم. یک صحنه اشتباه کرد ولی در نتیجه تاثیری نداشت.

از منهاجی در رابطه با نیمکت نشینی محمدقاضی هم پرسیده شد واو  در واکنش به این سوال اینطور پاسخ داد: محمد قاضی از لحظه ای که به تیم ما وارد شده، با شخصیت فوق العاده و انرژی فوق العاده در تمرین و بازی به ما کمک کرده است. اینکه امروز از ابتدا شروع نکرد، تشخیص سرمربی بود

از بقیه بچه ها هم تشکر می کنم. ما خط آتش خوبی داریم. این روزها زیاد طول نمی کشد. مطمئن باشید که این بچه ها خیلی شایسته هستند. نمی خواهم فشاری روی آنها باشد و می خواهیم با آرامش کار کنند. محمد قاضی هم تجربیاتش را در اختیار تیم و سرمربی گذاشته است. یادمان باشد که ایشان خودش را کاملا در اختیار مربی گذاشته و شاید خیلی ها ندانند که شرح وظایف مربی برای او چه چیزی بوده است.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jmzyo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تمرین اختصاصی دروازه‌بان‌های استقلال