تاریخ انتشار: 1399/09/13 02:18
خبر فرتاک ورزشی تایید شد؛
کد خبر: 49523

هیات مدیر باشگاه شاهین شهرداری بوشهر با استعفای کمالوند مخالفت کرد

با استعفای فراز کمالوند مخالفت شد.
هیات مدیر باشگاه شاهین شهرداری بوشهر با استعفای کمالوند مخالفت کرد

بعدازظهر چهارشنبه هیات مدیره باشگاه در جلسه ای که چندین ساعت به طول انجامید ، مسائل تیم و همچنین موضوع استعفای سرمربی تیم را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

رضا صفازاده سخنگو و عضو هیات مدیره باشگاه در گفتگویی اظهار داشت : با بررسی های انجام شده با نظر هیات مدیره باشگاه با استعفای آقای کمالوند مخالفت شد و در ادامه این جلسه نیز سرمربی تیم حضور یافت و توضیحاتی را ارائه داد و پیرامون موارد مختلف بحث و تبادل نظر شد.

صفازاده افزود : با تصمیم اتخاذ شده آقای کمالوند در تمرینات حضور خواهد یافت و مجموعه باشگاه نیز در تلاش است تا بهترین شرایط را برای کادر فنی و بازیکنان مهیا کند.

عضو هیات مدیره باشگاه شاهین شهرداری بوشهر اشاره کرد : با توجه به دیر بسته شدن تیم و تنگناهایی که در نحوه جذب بازیکن ، از دست دادن فصل بدنسازی و مصدومیت های پی در پی بازیکنان در دو هفته اخیر باید همه علاقمندان توجه داشته باشند برای رسیدن به شرایط آرمانی تیم صبر داشت و توقع و انتظار منطقی داشت .

هدف گذاری این فصل باشگاه حضوری آبرومند در مسابقات است و هیچ توقع وفشاری برای صعود به لیگ برتر روی تیم وجود ندارد اما با همه این مشکلات ذکر شده مجموعه باشگاه ، کادر فنی و بازیکنان تمام توان خود را می گذارند تا تیم شاهین شهرداری بوشهر نتایجی در شان فوتبال بوشهر کسب نمایند.

صفارزاده  یادآور شد : هیات مدیره باشگاه در این جلسه حمایت قاطع خود از کادر فنی و بازیکنان اعلام نمود و مقرر شد همه ارکان باشگاه همکاری لازم را در این مورد به عمل بیاورند.

➖این مقام مسئول اذعان داشت : آنچه مسلم است برای ایجاد هماهنگی لازم و رسیدن تیم به آمادگی مطلوب نیاز به زمان است و همه علاقمندان به تیم میبایست در این راه صبر و حوصله داشته باشند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zbenz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 کناره‌گیری فراز کمالوند از هدایت شاهین بوشهر