تاریخ انتشار: 1399/09/16 11:26
کد خبر: 49249

آخرین پاسخ؛ آیا بازنشسته‌ها می‌توانند نامزد شوند؟

بر اساس اساسنامه جدید آیا بازنشسته ها می توانند در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال شرکت کنند یا نه؟ تا اکنون به این سوال پاسخ های متفاوت و شاید بهتر است بگوییم متضادی داده شده است.
 آخرین پاسخ؛ آیا بازنشسته‌ها می‌توانند نامزد شوند؟

محمدمهدی فروردین - رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال می گوید: این قانون پیش از اینکه ما کارمان را در مجلس آغاز کنیم، وجود داشته و باید اجرا شود. البته اجرای این قانون به این معنا نیست که مدیران بازنشسته به کار گرفته نشوند، به هر حال آنها طبق قوانین به عنوان مشاور یا در بخش‌های دیگر می‌توانند فعالیت کنند. طبق قوانین این دسته از افراد نمی‌توانند رئیس یا دبیرکل فدراسیون‌ها شوند و مدیریت در سطوح بالا را داشته باشند. قرار به حذف افراد و خاک خورده‌های ورزش نیست و من به شخصه می‌گویم هر کسی که صاحب نظر است، می‌تواند به فوتبال کمک کند.

پیش تر هم این طور گفته شد بازنشسته ها نمی توانند رییس – دبیر کل و خزانه دار فدراسیون فوتبال شوند اما می توانند برای احراز سایر سمت ها نامزد شوند. به تازگی اساسنامه جدید فدراسیون فوتبال مورد تایید اعضای مجمع قرار گرفته است و به همین بهانه قرار است به زودی ثبت نام از نامزدها آغاز و انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال هم در یکی از ماه های بهمن یا اسفند برگزار شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/366zxe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حضور هیات رئیسه در انتخابات آزاد است/درقرارداد ویلموتس کوتاهی نشد