تاریخ انتشار: 1399/09/17 19:34
کد خبر: 49146

حاشیه بازی استقلال و نفت آبادان

مربی تیم فوتبال استقلال به دلیل دریافت نشدن استعلام درباره مدرک مربیگری اش در بازی با صنعت نفت روی نیمکت این تیم ننشست.
حاشیه بازی استقلال و نفت آبادان

در شرایطی که کمیته آموزش فدراسیون فوتبال هنوز استعلام مدرک مربیگری امید علی دفتری را دریافت نکرده است و این موضوع به سازمان لیگ هم اعلام شده این مربی امروز روی نیمکت آبی پوشان حضور نداشت.با توجه به عدم معادل سازی مدرک مربیگری دستیار فکری وی تا هفته های گذشته روی نیمکت آبی پوشان حضور داشت اما در دیدار با نفت آبادان از روی سکوها مسابقه دو تیم را تماشا خواهد کرد.

در زمان ورود بازیکنان استقلال و صنعت نفت به زمین و حضور در مراسم قبل بازی میزی کنار زمین قرار گرفته بود که روی آن قاب عکس محمد جواد تقی پور، کمک داور فقید فوتبال کشورمان نصب شده بود و بازیکنان دو تیم یاد وی را گرامی داشتند.

داریوش شجاعیان در دقیقه 45 پس از خطای روی بازیکن نفت با کارت زرد حسن اکرمی  جریمه شد اما با بی اعتنایی به وی حاضر نشد روی خود را به سمت داور مسابقه برگرداند و به جای آن با فریاد به این تصمیم اعتراض کرد.

ووریا غفوری که به دلیل مصدومیت در این مسابقه غایب است در جایگاه ویژه و کنار مهدی عبدیان، عضو هیات مدیره استقلال مشغول تماشای این بازی است.

مسعود ریگی هم که به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه کتف مدتی از میادین دور است، بین نفرات ذخیره استقلال روی سکوهای ورزشگاه آزادی نشسته است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yodgy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مگویان بازی با صنعت نفت را از دست داد