تاریخ انتشار: 1399/09/18 12:24
کد خبر: 49087

فینال جام حذفی قطر با حضور ۲۰ هزار تماشاگر برگزار می‌شود

فدراسیون فوتبال قطر در نظر دارد مسابقه فینال رقابت‌های جام حذفی باشگاه‌های این کشور را با حضور ۲۰ هزار تماشاگر و با استفاده از ۵۰ درصد ظرفیت استادیوم الریان برگزار کند.
 فینال جام حذفی قطر با حضور ۲۰ هزار تماشاگر برگزار می‌شود

ورزشگاه جدید الریان که یکی از استادیوم‌های برگزاری مسابقات جام جهانی 2022 خواهد بود برای نخستین بار پس از شیوع بیماری کرونا شاهد حضور 20 هزار تماشاگر خواهد بود که قرار است با اجرای کامل پروتکل‌های بهداشتی بازی دو تیم السد و العربی را از نزدیک تماشا کنند.

این مسابقه روز 18 دسامبر در دوحه برگزار خواهد شد و طبق اعلام فدراسیون فوتبال قطر ثبت‌نام و بلیط فروشی الکترونیک علاقه‌مندان به حضور در مسابقه فینال زودتر از موعد مقرر آغاز می‌شود تا مراحل شناسایی، دریافت اطلاعات فردی و سوابق پزشکی خصوصا در ارتباط با بیماری کرونا مورد بررسی قرار گیرد. تماشاگرانی که سابقه ابتلا به این بیماری را در ماه‌های اخیر نداشته‌اند ملزم به انجام تست کرونا و ارائه نتایج آزمایش در روزهای 16 و 17 دسامبر خواهند شد.

ورزشگاه پیش از آغاز مسابقه ضدعفونی خواهد شد، تماشاگران با رعایت فاصله در صندلی‌های خود مستقر می‌شوند، استفاده از ماسک الزامی خواهد بود و با رعایت دستورالعمل‌های اعلام شده انتظار می‌رود این مسابقه طبق پروتکل‌های مورد نظر وزارت بهداشت قطر برگزار شود.

دکتر عبدالوهاب المصلح مشاور وزیر بهداشت قطر در امور ورزشی در این خصوص گفت: این برای نخستین بار در جهان است که پس از شیوع کرونا 20 هزار تماشاگر بتوانند در یک ورزشگاه حضور یابند. این می‌تواند یک موفقیت بزرگ و بی‌سابقه باشد که رفته رفته امکان بازگشت تماشاگران به ورزشگاه‌ها را فراهم سازد. در صورت موفقیت اجرای این طرح تلاش می‌شود از الگوی مشابهی در سایر مسابقات از جمله جام باشگاه‌های جهان استفاده شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oqr7l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جنگ جام؛ آبی‌های پرحاشیه مقابل قرمزپوشان با انگیزه