تاریخ انتشار: 1399/09/19 19:55
کد خبر: 48989

رکورد شکسته می‌شود؟/رونق جدول آقای گلی

میانگین گل‌زده آقای گل لیگ بیستم تا به اینجای کار بسیار قابل توجه است.
رکورد شکسته می‌شود؟/رونق جدول آقای گلی

با گذشت ۵ هفته از لیگ بیستم فوتبال کشور، گادوین منشا مهاجم تیم گل‌گهر سیرجان با پنج گل زده در صدر جدول گلزنان قرار دارد.

فوتبال ایران نسبت به لیگ‌های معتبر دنیا از مینگین گل زده کمتری برخوردار است و یک مهاجم با زدن میانگین ۵/. گل یا حتی کمتر، در مسابقات توانسته است عنوان آقای گلی را کسب کند.

اما جدول آقای گلی لیگ بیستم تا اینجای کار نشان داده که می‌توان به افزایش میانگین گل‌های زده شده توسط مهاجمان در پایان این فصل امیدوار بود.

علاوه بر منشا که میانگین یک گل در هر بازی را ثبت کرده، طالب ریکانی از نفت آبادان و امین قاسمی‌نژاد از شهر خودرو هم با ۴ گل شرایط خوبی را برای خود بوجود آورده‌اند.

حتی سجاد شهباز زاده هم که  با سه گل، آمار بیش از ۵/. گل در هر بازی را تا پایان هفته پنجم لیگ ثبت کرده است، میتواند به رسیدن عنوان آقای گلی با تعداد گل‌های بالا امیدوار باشد.

آمارهای فوق از حساس بودن جدال آقای گلی این فصل خبر و نوید یک فصل پر گل را می‌دهند، هرچند که تجربه نشان داده هرچه به پایان بازی‌ها نزدیک می‌شویم، آمار گلزنی‌ها کاهش پیدا کرده و

به اصطلاح فوتبالی‌ها، دروازه‌ها تنگ‌تر می‌شود.

قطعا افزایش گل در بازی‌ها، جذابیت و سطح فنی لیگ برتر را افزایش داده و امیدواریم فوتبال ایران بتواند به استاندارهای فوتبال روز دنیا نزدیک شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qena9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهرداد به عقاب‌ها گل زد، طارمی پاس‌گل داد

پیش بازی ملوان-ماشین سازی؛ بحران‌زدگان به هم رسیدند
دست‌نشان و خطیبی به دنبال نجات از مرداب؛