تاریخ انتشار: 1399/09/20 14:09
کد خبر: 48935

آمار فاجعه بار آنتونیو کونته در لیگ قهرمانان اروپا

آمار و ارقام نشان می‌دهد آنتونیو کونته در 15 بازی اخیر خود به عنوان سرمربی در لیگ قهرمانان اروپا تنها به سه پیروزی دست یافته است.
آمار فاجعه بار آنتونیو کونته در لیگ قهرمانان اروپا

در حالیکه اینتر می توانست با پیروزی در مسابقه دیشب برابر شاختار به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند اما شاگردان آنتونیو کونته در خانه با تساوی بدون گل متوقف شدند تا یک شانس بزرگ را از دست داده باشند و در قعر جدول گروه خود قرار گیرد.

نراتزوری برای دومین سال پیاپی از دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا حذف شد اما با این تفاوت که آنها امسال حتی نمی توانند به رقابت‌های لیگ اروپا نیز راه پیدا کنند.

 

طی سال‌های گذشته انتقادات زیادی نسبت به نتایج ضعیف تیم های آنتونیو کونته در لیگ قهرمانان اروپا مطرح شده است و آمار نیز نشان می‌دهد که نتایج تیم های تحت هدایت سرمربی ایتالیایی در این تورنمنت فاجعه‌بار بوده است.

در واقع کونته به عنوان سرمربی چلسی و اینتر طی 15 مسابقه اخیر خود در لیگ قهرمانان اروپا تنها سه پیروزی به دست آورده است و با شش تساوی و شش شکست روبرو شده که آماری بسیار بد محسوب می شود.

 

 

 

همچنین با احتساب دوران حضور در یوونتوس، چلسی و اینتر کونته مجموعا آمار 12 پیروزی ، 11 تساوی و 11 شکست را در لیگ قهرمانان اروپا به ثبت رسانده است.

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kq5pd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهره کلیدی خط دفاع تاتنهام دربی لندن با چلسی را از دست داد