تاریخ انتشار: 1399/09/22 18:37
کد خبر: 48753

صدر جدول در آبادان دست به دست شد

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در هفته ششم لیگ برتر فوتبال موفق شد با پیروزی برابر صدرنشین، جای گل‌گهر را در رتبه نخست جدول بگیرد.
صدر جدول در آبادان دست به دست شد

هفته ششم لیگ برتر فوتبال کشور امروز با دیدار دو تیم صنعت نفت و گل‌گهر سیرجان در آبادان پیگیری شد که این دیدار زیبا و سراسر هیجان در نهایت با نتیجه دو بر یک به سود میزبان خاتمه یافت.

تک گل گل‌گهر را در دقیقه ۲۷ گادوین منشا از درون محوطه جریمه با یک ضربه مهار نشدنی و سرکش وارد دروازه حامد فلاح زاده کرد. در دقیقه ۵۱ طالب ریکانی کاپیتان نفتی‌ها از روی نقطه پنالتی بازی را به تساوی کشاند. اما رضا خالقی‌فر در بدو ورود به میدان موفق شد گل پیروزی بخش نماینده آبادان را در دقیقه ۶۷ وارد دروازه گل‌گهر کند.

قضاوت این دیدار بر عهده بیژن حیدری بود و آقایان آرمان اسعدی و هیوا بهمنی وی را در امر قضاوت یاری کردند. حیدری در این دیدار زواری و اهل‌شاخه را از صنعت نفت با کارت زرد جریمه کرد. همچنین الهویی مربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در نیمه دوم به دلیل اعتراض به داوری از روی نیمکت اخراج شد.

سیدسیروس پورموسوی امروز زردپوشان آبادانی را با ترکیب حامد فلاح‌زاده، محمد اهل‌شاخه، محمد طیبی، عبداله ناصری، حسین ساکی، محمود مطلق‌زاده، علی عبداله‌زاده(۸۲" محمدرضا غبیشاوی)، طالب ریکانی، حسین زواری (۶۹"مهدی حنفی)، احمد شریعت‌زاده (۶۲" رضا خالقی‌فر)، مهدی زبیدی(۸۲" سید فاخر تهامی) روانه میدان کرد.

در طرف مقابل، امیر قلعه‌نویی گل‌گهر را با ترکیب علیرضا حقیقی، سید علیرضا ابراهیمی، آرمین سهرابیان، بهنام برزای، میلاد زکی پور، احمد زنده روح، علیرضا علیزاده، سعید صادقی(۷۹" علی قربان‌خانی)، نوید آشوری، پیمان رنجبری و گادوین منشا به تقابل با میزبان آبادانی خود فرستاد.

در حالی که تمام ورزشگاه‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا از پذیرش تماشاگران معذور هستند، هواداران دو آتشه صنعت نفت آبادان از بالای دیواره‌های اطراف ورزشگاه تیم محبوب خود را تنها نگذاشتند.

صنعت نفت با این پیروزی ۱۱ امتیازی شد و پیش از پایان هفته ششم، موفق شد موقتا بر صدر جدول تکیه زند.

در هفته هفتم این مسابقات،  روز پنجشنبه ۲۷ آذر صنعت نفت آبادان در اراک به مصاف آلومینیوم می‌رود و گل‌گهر سیرجان در خانه پذیرای شهر خودرو خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2adrzl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



سرمربی دینامو زاگرب: تمرین‌های خانگی بازیکنان هیچ رابطه‌ای با فوتبال نداشت

وجدی هویدا : ۵۰ درصد از قراردادهای بازیکنان شهرداری همدان پرداخت شده است
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان :