تاریخ انتشار: 1395/08/04 18:12
کد خبر: 253121

۴-۱های تاریخی استقلال- فولاد

سه بار در دیدارهای استقلال – فولاد نتیجه ۴-۱ به دست آمده است؛ ۲بار به سود آبی ها و ۱ بار به سود قرمزپوشان!
۴-۱های تاریخی استقلال- فولاد

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، استقلال تهران باید روز پنجشنبه از ساعت 18 به مصاف فولاد در اهواز برود. همیشه بازی های این دو تیم جذاب بوده اند و البته پرگل! سه بار نتیجه 4-1 در دیدارهای این دو تیم به وجود آمده است.

 

در لیگ پنجم اولین بار بود که این نتیجه به دست می آمد. هت تریک غلامرضا عنایتی و گل زیبای حسین کاظمی برای آبی ها یک برد فوق العاده را رقم زد. تک گل فولادی ها را عادل کلاه کج به ثمر رساند؛ البته در آن بازی محسن حمیدی و لفته حمیدی (هر دو از فولاد) از زمین اخراج شدند.

 

در دور برگشت لیگ دهم باز هم این نتیجه به دست آمد و شاگردان جلالی موفق شدند تا استقلال و مظلومی را مات کنند. گل های فولاد در آن بازی را سیامک سرلک (پنالتی)، آرش افشین، رضا نوروزی و علی حمودی به ثمر رساندند و تک گل آبی ها را فرزاد آشوبی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

 

در دور رفت  لیگ یازدهم این نتیجه به دست آمد. زمانی که استقلال موفق شد با مربیگری مظلومی نتیجه 4-1 قبل را این بار به سود خود تکرار کند. رضا نوروزی برای فولاد گل زد و در سوی مقابل فرهاد مجیدی (2گل)، اسماعیل شریفات و میلاد میداوودی برای تیم آبی پوش میدان گل زدند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xyxmw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رویارویی طالب لو و منصوریان، سوژه استقلالی ها