تاریخ انتشار: 1399/09/25 19:20
کد خبر: 48526

زمان برگزاری دربی تهران همچنان نامعلوم

سازمان لیگ فوتبال از اعلام زمان دربی پایتخت خوددداری کرد تا بار دیگر شایعات در این خصوص قوت بگیرد.
زمان برگزاری دربی تهران همچنان نامعلوم

برنامه های رقابت های هشتم و نهم لیگ برتر بیستم در شرایطی از سوی سازمان لیگ فوتبال اعلام شده که خبری از اعلام زمان برگزاری دربی تهران نیست. تیم های استقلال و پرسپولیس باید از سری رقابت‌های هفته هشتم مقابل یکدیگر قرار بگیرند اما در برنامه اعلام شده زمان این مسابقه حساس اعلام نشده است.

 

این اتفاق در شرایطی است که پرسپولیس باید روز شنبه در فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل اولسان هیوندای  کره جنوبی قرار بگیرد و به نظر می‌رسد سازمان لیگ نخواسته درشرایط کنونی حاشیه‌ای برای نماینده ایران ایجاد شود.

 

چندی قبل بود که پرویز مظلومی سرپرست استقلال در مصاحبه‌ای اعلام کرد این تیم حاضر نیست قبل از آنکه دیدارهای معوقه پرسپولیس انجام شود، در دربی حاضر شود. با توجه به هماهنگی های انجام شده دو مسابقه پرسپولیس مقابل نساجی و ذوب‌آهن اصفهان در هفته های پنجم و ششم لیگ برتر لغو شد و با توجه به حضور سرخ‌پوشان در قطر برای فینال آسیا بازی پرسپولیس مقابل سپاهان در هفته هفتم هم لغو و به زمان دیگری موکول خواهد شد.

 

از این رو استقلالی‌ها تهدید کرده بودند حاضر نیستند قبل از آنکه پرسپولیس با سپاهان دیدار کند، به استقبال دربی بروند و به نظر می‌رسد همین موضوع سبب شده تا سازمان لیگ زمان دربی را اعلام نکند.

بر اساس برنامه سازمان لیگ دو دیدار معوقه پرسپولیس مقابل نساجی و ذوب‌آهن 5 و 10 دیماه برگزار می‌شود و این درست زمانی است که استقلال باید یک هفته به خاطر عدم انجام دربی استراحت کند و بعد در تاریخ 10 دیماه مقابل گل‌گهر سیرجان بازی هفته نهمش را انجام بدهد.

 

با این شرایط به نظر می‌رسد سازمان لیگ تصمیم گرفته اول بازی‌های معوقه پرسپولیس را برگزار کند و بعد به سراغ دربی تهران برود. مسابقه حساس دربی پایتخت که همواره از ارزش زیادی برخوردار است و حالا با توجه به حضور پرسپولیس در فینال آسیا بر سر زمان خود برگزار نمی‌شود و باید دید مسئولان برگزار کننده چه تاریخی را برای آن اعلام خواهند کرد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/277xze

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیست سپاهان به AFC ارسال شد


زمان آغاز تمرینات سپاهان مشخص شد
سپاهانی ها استارت خواهند زد