تاریخ انتشار: 1399/09/25 20:27
کد خبر: 48522

فرصتی برای جبران/هافبک پرسپولیس اینبار در فینال بازی می‌کند

سیامک نعمتی بر خلاف دو سال قبل، در آخرین بازی لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد.
فرصتی برای جبران/هافبک پرسپولیس اینبار در فینال بازی می‌کند

سال ۲۰۱۸ هنگامی که پرسپولیس با محرومیت از پنجره نقل‌وانتقالاتی مواجه بود، چهار بازیکن تاثیر گذار این تیم هم جدا شدند تا پرسپولیس در عجیب‌ترین شرایط ممکن به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند.

اما تلخی قصه تمام نشد و در دیدار رفت فینال مقابل کاشیمای ژاپن در حالی که با توجه به شکست پرسپولیس، همه امیدوار به بازی برگشت در تهران بودند، در دقایق آخر بازی سیامک نعمتی با کارت قرمز داور مواجه شد تا داشته‌های اندک  برانکو، سرمربی وقت این تیم باز هم اندک شود.

پرسپولیس در تهران مقابل کاشیما به تساوی رسید و در نهایت از قهرمانی دور ماند، اما شاید اگر نعمتی در بازی فینال حضور داشت، اوضاع برای سرخپوشان متفاوت می‌شد.

نعمتی در دیدار‌های این فصل لیگ قهرمانان آسیا در نقش دفاع راست عملکرد بسیار مناسبی را از خود برجای گذاشت و حالا در فینال می‌تواند عصای دست گل‌محمدی باشد و غیبت خود در فینال ۲۰۱۸ را جبران کند.

نعمتی چه در دفاع راست چه در نقش هافبک و حتی مهاجم دوم توانایی تأثیر گذاری مثبت را دارد و اگر روز او‌ باشد، پرسپولیس  کاره نیمه تمام فینال ۲۰۱۸ را می‌تواند تمام کند.

پرسپولیس در فینال امسال هم سه مهره‌ی اصلی خود، آل‌کثیر، امیری و پهلوان را به علت محرومیت در اختیار ندارد و شرایط بسیار سخت است، اما روحیه بالا و جنگندگی دیگر سرخپوشان می‌تواند کلید موفقیت این تیم در ۲۹ آذر و در کشور قطر باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yo7zy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محل و تاریخ برگزاری بازی پرسپولیس و سپاهان در آسیا مشخص شد