تاریخ انتشار: 1399/09/26 21:29
قاسم شهبا؛ سرمربی آرمان‌گهر
کد خبر: 48434

به نحوه نواختن پنالتی معترض بودیم اما بی‌فایده بود

پنالتی تیم استقلال خوزستان دوضرب نواخته شد اما اعتراض ما بی‌فایده بود و نتیجه را واگذار کردیم.

به نحوه نواختن پنالتی معترض بودیم اما بی‌فایده بود

سرمربی تیم فوتبال آرمان‌گهر سیرجان در گفت‌وگو با رسانه رسمی این باشگاه پیرامون بازی با استقلال خوزستان گفت: معتقدم بازیکنان ما در مقابل تیم‌ صدرنشین لیگ، خوب بازی کردند. در نیمه اول، توپ و میدان در اختیار ما بود و بازیکنان به خوبی بازی را مدیریت کردند. موقعیت‌هایی نیز برای زدن گل در این نیمه داشتیم که متاسفانه نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم.

قاسم شهبا در ادامه با تشریح وقایع نیمه دوم گفت: ما در این نیمه هم علی‌رغم ده نفره شدن، توانستیم همچنان بر بازی کنترل داشته باشیم؛ به نحوی که با وجود یک‌ بازیکن کمتر، موقعیتی به حریف ندادیم. اما متاسفانه در دقایق آخر، داور به نفع استقلال خوزستان اعلام پنالتی کرد.

شهبا با اشاره به اعتراض آرمان‌گهر به نحوه زدن ضربه پنالتی توسط بازیکن استقلال خوزستان گفت: ما به دو ضرب شدن ضربه پنالتی معترض بودیم اما اعتراض ما بی‌فایده بود و در نهایت با این پنالتی نتیجه را واگذار کردیم.

سرمربی تیم آرمان‌گهر در انتها گفت: امیدوارم بازیکنان ما از این بازی درس گرفته باشند و دیگر مرتکب این اشتباهات نشوند زیرا ما برای کسب جایگاه خوب در جدول باید امتیازات بازی‌های آینده را به دست آوریم

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jmree

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شکوری: به آینده رایکا امیدوارم/ از بازیکنانم رضایت دارم