تاریخ انتشار: 1395/08/04 19:03
کد خبر: 253111

بالاخره علی کریمی در کرواسی بازی کرد

هافبک ایرانی دینامو زاگرب کرواسی برای دومین بار فرصت بازی برای این تیم را پیدا کرد.
به گزارش فرتاک ورزشی، علی کریمی هافبک جوان و آینده‌دار اصفهانی فصول اخیر سپاهان امسال پس از عضویت در تیم دینامو زاگرب کرواسی و حضور چند دقیقه‌ای در یک دیدار تدارکاتی، در هفته اول پس از عقد قراردادش با این باشگاه، در 13 هفته اخیر لیگ یک کرواسی تنها در هفته پنجم 20 دقیقه فرصت بازی مقابل اینتر زاپرسیچ پیدا کرد که آن مسابقه با پیروزی 2 بر یک دینامو همراه بود.
 
کریمی یک هفته پس از این مسابقه در لیگ یک کرواسی، روی نیمکت قرار داشت اما بعد از آن حتی در لیست 18 نفره دینامو زاگرب در بازی‌های لیگ و لیگ قهرمانان اروپا هم قرار نمی‌گرفت.
 
دینامو زاگرب از ساعت 15:30 امروز سه‌شنبه در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کرواسی مهمان تیم بجلووار بود که پس از مدت‌ها علی کریمی در فهرست تیمش جای گرفت و در دقیقه 74 در زمانی که تیمش با گل‌های دقایق 14 و 71  ماریو سیتوم و آنته کوریچ، 2 بر صفر از حریف پیش افتاد در دقیقه 74 با فیلوئیچ تعویض شد.
 
البته بجلووار یکی از گل‌های خورده را در دقیقه 80 توسط جاکوویچ جبران کرد اما این یاران کریمی بودند که با برتری در این مسابقه به جمع هشت تیم نهایی جام حذفی کرواسی راه یافتند.
 
دینامو زاگرب در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی کرواسی با برنده دیدار تیم‌های «اِن. کی. سیلون» و «هایدوک اسپلیت» بازی خواهد کرد.
 
دینامو زاگرب در لیگ یک کرواسی جایگاه دوم جدول را در اختیار دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3klxkx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قوچان‌نژاد: باید با تمام توان به مصاف آیندهوون برویم