تاریخ انتشار: 1399/09/27 18:49
کد خبر: 48359

هفته هفتم لیگ برتر فوتبال| دومین باخت متوالی برای نساجی

با گلزنی مهاجم با تجربه مس در دقایق پایانی این تیم با برتری یک بر صفر نساجی را در نیمه اول شکست داد.
هفته هفتم لیگ برتر فوتبال| دومین باخت متوالی برای نساجی

دیدار تیم‌های نساجی مازندران و مس کرمان در آغاز هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر در حالی برگزار شد که هر دو تیم به بازی در زمین چمن مصنوعی عادت داشتند و ازاین‌رو پیش‌بینی می‌شد تا این دیدار کیفیت بهتری داشته باشد. اما درمجموع می‌توان گفت بازی حالت متعادلی داشت و خطر چندانی دروازه دو تیم را درزی 90 دقیقه تهدید نکرد. شاید تنها تفاوت این دو تیم، تجربه بالای محمد قاضی مهاجم سابق همین تیم نساجی در فصل گذشته بود که توانست دروازه این تیم را باز کند تا سه امتیاز بسیار حساس این دیدار به‌حساب شاگردان محمد ربیعی در مس رفسنجان واریز شود.
حالا با احتساب دومین پیروزی مس این تیم 8 امتیازی می‌شود و با چند پله صعود موقتاً به جایگاه دهم جدول صعود می‌کند. از طرفی نساجی هم دومین شکست فصل خود را متحمل شد و با همان 7 امتیاز در رده 12 جدول رده‌بندی لیگ برتر جای گرفت.


هفته هفتم؛ پنج شنبه: 27/9/1399؛ ساعت 15:00
استادیوم: شهید وطنی قائم شهر/ بدونِ تماشاگر
داور: سعید رحیمی مقدم – سید یعقوب حجتی – مرتضی یوسف شهریاری- رضا قاسمی

کارت زرد:
سجاد عاشوری (36) نساجی مازندران

عقیل کعبی( 48) مس رفسنجان

شاهین مجیدی (60) نساجی مازندران

کریم اسلامی (88) نساجی مازندران


نساجی مازندران:
نیما میرزازاد - حامد شیری - مجتبی بیژن - سعید بیگی - حسن نجفی - ایوب کلانتری ( 57- امیر حسین موسی زاده)  - محمود قائدرحمتی - میلاد کمندانی( 69-روربه شاهعلیدوست) - فرزاد زامهران ( 45- شاهین مجیدی )  نساجی مازندران - کریم اسلامی - مهرداد بایرامی(71- مصطفی نوروزی)
سرمربی: وحید فاضلی

 مس رفسنجان:
ناصر سالاری - عقیل کعبی(58- محمد آقاجانپور) - حامد نورمحمدی - مسیح زاهدی - محسن طرحانی - میثم نقی‌زاده(86- پیمان نامور) - مهرداد رضایی - قائم اسلامی‌خواه - سجاد آشوری(۷۰- محسن آذرباد) - محمد قاضی(86- مهرداد آوخ) - فراز امامعلی

سرمربی: محمد ربیعی

 

شرح گل
نساجی  مازندران 0- مس رفسنجان 1 ( محمد قاضی 45 ): در شرایطی که بازی روند بسیار کندی را دنبال می کرد یک سانتر دقیق از سمت چپ دروازه نساجی به دهانه دروازه این تیم فرود آمد و محمد قاضی با پرشی دیدنی در میان دو بازیکن نساجی  با ضربه سر دروازه نیما میرزازاد را باز کرد تا مس را به گل اول این دیدار برساند.

 

شرح نیمه اول:
بازی دو تیم نساجی مازندران و مس رفسنجان درهفته هفتم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه شهید وطنی از ساعت 15:00 آغاز شد . بر خلاف تصور، این بازی بیشتر در میانه های میدان در جریان بود و تقریبا بازی پرخطایی را در نیمه اول شاهد بودیم . درحالی که همگی در شرف رفتن به رختکن بودند، این محمد قاصی بود که یخ این دیدار را در دقیقه 45 با یک گل آب  کرد و توانست دروازه تیم سابقش را با ضربه سری تماشایی باز کند ، تا دو تیم با نتیجه یک بر صفر به استقبال نیمه دوم بروند.

 

لحظات حساس:


دقیقه 6: ضربه  محکم و روپای محمد قاضی از پشت محوطه جریمه با اختلاف نسبتا کمی از بالای دروازه میرزازاد به بیرون رفت.

دقیقه 22:  ضربه شروع مجدد حسن نجفی از فاصله ای نسبتا دور با اختلاف روانه اوت شد.

دقیقه 31:  ضربه شروع مجدد اسلامی خواه از سمت چپ دروازه نساجی در حالی که قصد ارسال به تیر دوم را داشت  از کنار دروازه روانه اوت شد.

دقیقه 62: ارسال بلند حسن نجفی از جناح راست قبل از اینکه به مهاجمین نساجی برسد در دستان ناصر سالاری جای گرفت.

دقیقه78: فرار تند و تیز فراز امامعلی با تکل بسیار خوب حامد شیری همراه شد تا به این ترتیب خطر روی دروازه نساجی دفع شود.

دقیقه 85: ضربه فنی شاهین مجیدی از پشت محوطه جریمه با اختلاف بسیار زیادی به اوت رفت.

دقیقه 91: ضربه ایستگاهی حسن نجفی چسبیده به قوس محوطه جریمه مس رفسنجان با بدشانسی به تیرک عمودی دروازه برخورد کرد و تبدیل به گل نشد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kq8pd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صعود شاگردان منصوریان و قعرنشینی رفسنجانی‌ها