تاریخ انتشار: 1399/09/27 19:26
کد خبر: 48357

سرمربی نود ارومیه: مسئولان شهری و استانی این تیم را حمایت نمی‌کنند

سرمربی تیم فوتبال نود ارومیه گفت: هیچ حمایتی از بازیکنان جوان‌ ما انجام نمی‌شود و مجبور هستیم با داشته‌هایمان بسازیم. قطعاً خداوند بزرگ است و در ادامه زحمت و تلاش این بچه را می‌بیند.
سرمربی نود ارومیه: مسئولان شهری و استانی این تیم را حمایت نمی‌کنند

فرهاد فضلی سرمربی نود ارومیه در نشست خبری پس از پایان دیدار تیمش مقابل مس کرمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باید ابتدا کسب این سه امتیاز و پیروزی در این بازی را به آقای مهاجری و تیم مس کرمان تبریک بگویم.

وی افزود: تیم ما برای پیروزی و گرفتن سه امتیاز این مسابقه به کرمان آمده بود و برای رسیدن به این هدف  تمام توانمان را به کار گرفتیم.

سرمربی نود ارومیه با تمجید از بازیکنان تیمش گفت: من به این بچه‌ها افتخار می‌کنم، آنها با وجود سن کم و تعداد نفرات کم در این مسابقه بازی خوب و غیرتمندانه‌ای را ارائه کردند.

فضلی بیان کرد: تیم ما همچنان تاوان اشتباه فردی برخی بازیکنانش را می‌دهد، مشکلی که باید خیلی وقت پیش حل می‌شد، اما ما مورد بی‌مهری شدید مسئولان شهرمان قرار گرفتیم.

سرمربی نود ارومیه خاطر نشان کرد: هیچ حمایتی از این جوان‌ها انجام نمی‌شود و مجبور هستیم با داشته‌هایمان بسازیم. قطعاً خداوند بزرگ است و در ادامه زحمت و تلاش این بچه را می‌بیند.

وی تصریح کرد: دیگر کار ما از خواهش و تمنا هم گذشته است. اگر واقعا مسئولان استانی و شهری و هرکس که می‌تواند از این تیم و جوانانش حمایت کند، اما متاسفانه برای ورزش ما کاری انجام نمی‌دهد.

وی در پایان اظهار داشت: امیدواریم در بازی‌های آینده بتوانیم از لحاظ روحیه و تاکتیک بچه‌ها را تأمین کنیم. من مطمئن هستم که این تیم با همین شرایط هم حرف‌های زیادی را در بازی‌های آینده خواهد داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gmjln

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


احمدزاده:شرایط تیم محتشم مطلوب است/ تنها مشکل ما نبود حریف برای بازی تدارکاتی است