تاریخ انتشار: 1399/09/28 13:03
کد خبر: 48307

کاپیتان اولسان: پرسپولیس در حمله مسلط به نظر می رسد

سین جین هو می گوید با تحلیل بازیهای پرسپولیس به این نتیجه رسیده است که تیم ایرانی در خط حمله مسلط است و این کار را سخت می کند.

کاپیتان اولسان: پرسپولیس در حمله مسلط به نظر می رسد

و به نقل از AFC، سین جین هو کاپیتان تیم فوتبال اولسان درباره برگزاری بازیهای لیگ قهرمانان در قطر و دیدار فینال گفت:  من فکر می کنم برگزاری بازیهای لیگ قهرمانان به صورت متمرکز دارای محاسنی است. این رقابت ها با مسابقات 2018 و 2019  متفاوت است. ما در یک مکان اقامت داریم ، بنابراین احساس راحتی می کنیم. ما در اینجا یک تیم با کیفیت خوب داریم و به همین دلیل عملکرد خوبی از خود نشان داده ایم.

او در ادامه گفت: از طریق رسانه های اجتماعی و اینترنت، ما همچنان انرژی زیادی را از طرفداران خود دریافت می کنیم. در مسابقات داخلی مانند جام حذفی و لیگ  بهترین نتیجه را نگرفتیم، بنابراین مشتاق پیروزی در مسابقات هستیم و فکر می کنم هواداران از همان انرژی و اشتیاق برخوردارند.

سین در ادامه  اظهار داشت: فینال لیگ قهرمانان آسیا قطعاً یک مسابقه آسان نیست. ما کیفیت خود را در طول مسابقات نشان داده ایم. ما در حال تجزیه و تحلیل تیم پرسپولیس هستیم  برای نحوه برخورد با آنها آماده می شویم و در فینال بهترین تلاش خود را خواهیم کرد. من وقتی مسابقات آنها را تماشا می کردم احساس کردم آنها نوعی انرژی فیزیکی بالایی در نحوه بازی دارند. آنها در حمله مسلط به نظر می رسند، اما  از ضد حمله بهره می برند ، بنابراین ما منتظر یک مسابقه با این شرایط هستیم. از آنجا که این یک فینال است، ما انتظار داریم یک مسابقه از ابتدا تا انتها بسیار رقابتی باشد.  افتخار بزرگی است که قهرمان مسابقات شویم. ما دو بازیکن داریم که قبلاً قهرمان شدن را تجربه کرده اند - لی کیون هو و یونگ سئونگ هیون و می دانیم که رسیدن به این سطح دشوار است. به همین دلیل ما تمام تلاش خود را می کنیم تا برای مسابقه آماده باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4djd5q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزارش کامل AFC از فینال لیگ قهرمانان آسیا بین پرسپولیس و اولسان