تاریخ انتشار: 1399/09/28 20:57
کد خبر: 48255

قاضی: گلی که به نساجی زدم شبیه به گلی بود که با پیراهن استقلال به طالب لو زدم

مهاجم تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: زمانیکه استقلال بودم در بازی با راه‌آهن، خسروحیدری سانتر کرد و تقریبا مانند همین گل را به وحیدطالب لو زدم.
قاضی: گلی که به نساجی زدم شبیه به گلی بود که با پیراهن استقلال به طالب لو زدم

محمد قاضی در مورد اولین گلش در لیگ بیستم مقابل نساجی که منجر به کسب دومین برد مس رفسنجان شد، اظهار داشت: خداراشکر می کنم که در این هفته توانستیم سه امتیاز بیرون از خانه را بگیریم. توانستم زحمات تمام بچه ها و کادرفنی را به ثمر برسانم. خداراشکر می کنم که باعث خوشحالی هودارانمان شدم. امیدوارم این بردها تداوم داشته باشد و بتوانیم تیم را به بالای جدول برسانیم و شرایط خوبی داشته باشیم.

وی با اشاره به پاس گل محسن طرحانی گفت: واقعا خیلی پاس خوبی داد. حیف بود این توپ گل نشود. طرحانی یک سانتر بی نقص کرد و از او ممنونم. خداراشکر می‌کنم که توانستم این توپ را تبدیل به گل کنم.

مهاجم مس رفسنجان در مورد اینکه شبیه این گل را با پیراهن استقلال مقابل راه‌آهن زده بود، عنوان کرد: زمانیکه استقلال بودم در بازی با راه‌آهن، خسروحیدری سانتر کرد و تقریبا مانند همین گل که البته دورتر بود را زدم. وحیدطالب لو درون دروازه بود. خودم هم یاد آن گل افتادم و خیلی خوب بود.

قاضی در مورد بازی بعدی مس مقابل سپاهان گفت: چون بازی با تراکتور عقب افتاد به تیم ما فشار آمد. متاسفانه بازی هایمان را هم به عقب نینداختند و بچه‌ها اذیت می‌شوند چون مدام در چمن مصنوعی بازی و تمرین می کنیم و به تیم فشار می‌آید. سپاهان یک تیم پرمهره با بازیکنان و کادرفنی خیلی خوب است. خیلی بازی سنگینی است ولی کار نشد ندارد. ما هم تیم خیلی خوبی است. به معنای واقعی درحال تبدیل شدن به تیم هستیم. ان‌شاالله با تدابیر کادرفنی و تلاش و زحمت تمام بچه ها باعث خوشحالی هوادارانمان بشویم و یک بازی خیلی خوب انجام بدهیم تا همه لذت ببریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4djdam

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



قائدی: شاید مصدوم بودم و خبر نداشتم