تاریخ انتشار: 1399/09/29 10:23
کد خبر: 48224

عربشاهی:سرخپوشان باید از نقاط ضعف حریف استفاده کنند

پیشکسوت تیم پرسپولیس گفت: اگر پرسپولیس هوشمندانه بازی کند می‌تواند روی نقاط ضعف به گل برسد و مطمئنم آنها با جام قهرمانی به ایران بازمی‌گردند.
عربشاهی:سرخپوشان باید از نقاط ضعف حریف استفاده کنند

ضیا عربشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار، در خصوص شرایط تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: تیم اولسان هیوندای کره جنوبی حریف ما در فینال شده است که تیم بسیار قدرتمندی است و چند بازیکن ملی‌پوش کره جنوبی در این تیم هستند. کنار آنها بازیکنان برزیلی و هلندی حضور دارند که این تیم را بسیار قوی کرده‌اند.

وی ادامه داد: این تیم در خط حمله بسیار خطرناک است و بازیکنان پرسپولیس باید ارتباط بین شماره ۱۰ این تیم که پلی‌میکر اولسان هم هست را با خط حمله قطع کنند. تیم‌های شرق آسیایی از سرعت بالایی برخوردار هستند و باید جلوی سرعت این تیم توسط هافبک‌های دفاعی پرسپولیس گرفته شود.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: به نظرم تیم ما نباید در این بازی به دفاع مطلق بپردازد. مخصوصا دفاع در یک سوم دفاعی خودمان یا همان دفاع اتوبوسی اصلا مناسب این بازی نیست. ما باید رو به جلو بازی کنیم. من اگر جایی گل‌محمدی بودم با دو مهاجم بازی می‌کردم.

عربشاهی خاطرنشان کرد: این تیم همانطور که در خط حمله قدرتمند است، در عمق دفاع مشکل دارد و در ناحیه چپ خط دفاعی هم ضعف دارد. اگر پرسپولیس هوشمندانه بازی کند می‌تواند روی همین نقاط ضعف به گل برسد و مطمئنم نماینده کشورمان با جام قهرمانی به ایران بازمی‌گردد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/455w6o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


«پیروزی زشت» راهکار سایت کره‌ای برای تیم اولسان مقابل پرسپولیس