تاریخ انتشار: 1399/10/04 20:18
کد خبر: 47797

صعود صنعت نفت به یک قدمی صدر جدول

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال برابر میهمان خود تراکتور تبریز به پیروزی دست یافت.
صعود صنعت نفت به یک قدمی صدر جدول

 تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال در خانه میزبان تراکتور تبریز بود که این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود آبادانی‌ها به پایان رسید.

گل اول این دیدار در دقیقه چهارم توسط رضا خالقی‌فر در شرایطی به ثمر رسید که  طالب ریکانی روی یک ضربه ایستگاهی با هوشیاری خالقی‌فر را در شرایط بسیار خوبی دید و او را با پاسی دقیق تک به تک کرد و این مهاجم با تجربه با ضربه‌ای بیرون پا توانست دروازه اخباری را باز کند.

در پایان نیمه نخست نیز، در حالی که نفتی‌ها در انتظار پایان این نیمه با پیروزی یک بر صفر بودند، بازیکنان تراکتور روی یک یورش عباس زاده را در مقابل دروازه نفت آبادان صاحب توپ کردند تا این بازیکن تبریزی‌ها را به گل تساوی برساند.

دومین گل نفت آبادان را در این دیدار، حسین بیت سعید در وقت های اضافی نیمه دوم روی کمک و اشتباه مدافع حریف وارد دروازه تراکتور کرد.

قضاوت این دیدار بر عهده پیام حیدری بود و آقایان فرهاد مروجی و محسن بابایی، وی را در امر داوری یاری کردند، حیدری در این دیدار سه بار دست به چیب شد و طی آن، خالقی‌فر، حنفی و ریکانی و کاظم فرحانی (مربی نفت آبادان) را از صنعت نفت و امین اسدی را از تیم تراکتور با کارت زرد خود جریمه کرد.

صنعت نفت آبادان در این دیدار با ترکیب حامد فلاح زاده، محمد طیبی، محمد اهل شاخه، حسین ساکی، عبدالله ناصری، مهدی حنفی، محمدرضا غبیشاوی، حسن بیت سعید ، محمد حسین زواری، طالب ریکانی، رضا خالقی روانه میدان شد.

مسعود شجاعی نیز، تراکتور را با ترکیب محمدرضا اخباری، هادی محمدی، وفا هخامنش، میلاد فخرالدینی، میثم تیموری، اکبر ایمانی، حمید بوحمدان، احسان حاج‌صفی، مهدی تیکدری، اشکان دژاگه و محمد عباس‌زاده به مصاف صنعت نفت فرستاد.

با این پیروزی صنعت نفت ۱۴ امتیازی شد و با تفاضل کمتر نسبت به صدرنشین در جایگاه دوم ایستاد تا برای شناخت رتبه جدید خود، در انتظار نتایج سایر دیدارهای این هفته بماند، تراکور نیز در امتیاز ۱۱ باقی ماند.

در هفته آینده این رقابت‌ها، سه شنبه ۹ دی‌ماه صنعت نفت آبادان میهمان سایپا خواهد بود و روز چهارشنبه ۱۰ دی‌ماه تراکتور پذیرای شهر خودرو است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3665pz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صدر جدول در آبادان دست به دست شد