تاریخ انتشار: 1395/08/05 09:22
کد خبر: 253033

رضاییان به پورحیدری از عشقش به پرسپولیس گفت

مدافع ملى پوش پرسپولیس روز گذشته با حضور در بیمارستان ایرانمهر با منصور پورحیدرى ملاقات کرد

به  گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی، رامین رضاییان، مدافع ملى پوش پرسپولیس، امروز صبح با حضور در بیمارستان ایرانمهر با منصور پورحیدرى دیدار و گفتگو کرد.

 

منصور پورحیدرى، اسطوره استقلالى ها که این روزها به دلیل بیمارى در بیمارستان ایرانمهر بسترى است، مراحل درمانى خود را پشت سر مى گذارد.

 

 

رامین رضاییان، مدافع راست سرخپوشان که در بازى قبلى این تیم برابر استقلال فرصت بازى یافته بود، امروز و پیش از تمرین تیمش به ملاقات اسطوره آبى ها رفت و برایش آرزوى سلامتى کرد.

 

رضاییان با یادآورى خاطره اى از ابتداى فصل گذشته  و دعوت پورحیدرى از او براى حضور در استقلال به گفتگوی دوستانه ای با او پرداخت. رضاییان به پورحیدرى اعلام کرد که خاطرش هست که به او زنگ زده بود و براى حضور در استقلال از او دعوت کرده بود. یادآوری ای که با لبخند پورحیدری روبه رو شد.

 

 

در نهایت نیز این بازیکن براى منصور پورحیدرى آرزوى سلامتى کرد و به اسطوره آبى ها اعلام کرد که در پایان بهبودى و مرخصى از بیمارستان به منزلش نیز خواهد رفت و با پدر استقلالى ها ملاقات خواهد کرد و اعلام کرد که دعاى پرسپولیسى ها نیز پشت سر ایشان است.

 

رضاییان بعد از ملاقات با پورحیدرى به دیدار نیما طباطبایى، کارگردان فیلم "من، حجازى هستم"،  رفت که این روزها به دلیل بیمارى در بیمارستان ایرانمهر بستری است.

 

رضاییان در ادامه صحبت هایش و در پاسخ به پورحیدرى گفت: من آن زمان به عشق پرسپولیس این تیم را انتخاب کردم، همانطور که شما استقلالى هستید و اکنون اسطوره این تیم شده اید.

 

طباطبایى که پرسپولیسى نیز هست با مشاهده رضاییان اشک شوق از چشمانش جارى شد و براى این بازیکن آرزوى موفقیت کرد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gewwd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



برای پرسپولیس و هوادارانش جانم را می‌دهم