تاریخ انتشار: 1399/10/09 17:50
هیچ‌ واهمه‌ای از بازی‌ با تیم‌های سختکوش نداریم
کد خبر: 47440

تارتار: دوست ندارم مقابل نفت مسجدسلیمان قرار بگیرم

سرمربی تیم پیکان تهران می‌گوید بازی کردن مقابل نفت مسجدسلیمان آسان نیست.

تارتار: دوست ندارم مقابل نفت مسجدسلیمان قرار بگیرم

به گزارش خبرگزاری فرتاک ورزشی مهدی تارتار قبل از دیدار تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان در هفته نهم لیگ برتر بیان کرد: خوشبختانه شرایط خوبی داریم. تمرینات منظمی را انجام دادیم و سعی کردیم بعد از تساوی با سایپا و اتفاقاتی که در آن بازی برد را از ما گرفت، از نظر روحی و جسمی بازیکنان را ریکاوری کنیم. آمادگی خوبی داریم و انشاالله برای کسب یک نتیجه خوب مقابل نفت مسجدسلیمان قرار می‌گیریم.

وی درباره شرایط نفت مسجدسلیمان گفت: این تیم بسیار خوب و سختکوش است. آنها از بازیکنان پرانرژی و جوانی سود می‌برند و کادرفنی خوبی هم دارند. قطعا کار سختی مقابل این تیم خواهیم داشت اما ما هم شرایط خوبی داریم و تیم قدرتمندی هستیم. هیچ واهمه ای از دیدارهای دشوار نداریم و با هدف برد به زمین می‌رویم.

تارتار که سال گذشته هدایت نفت مسجدسلیمان را برعهده داشت و بهترین نتایج تاریخ این باشگاه در لیگ برتر را به دست آورد، درباره رویارویی با تیم سابقش تاکید کرد: بازی کردن مقابل تیمی که دوران بسیار خوبی را کنار هوادارانش داشتم، بسیار سخت است. ما سال گذشته روزهای خوبی را کنار مردم مسجدسلیمان سپری کردیم. قطعا اگر حمایت های هواداران در سال گذشته وجود نداشت کسب آن نتایج خوب امکان‌پذیر نبود اما با لطف خدا و همراهی کادرفنی و بازیکنان و حمایت هواداران شرایط خوبی برایمان رقم خورد.

سرمربی پیکان ادامه داد: با این تفاسیر برایم آسان نیست که مقابل نفت قرار بگیرم اما به هر حال فوتبال حرفه ای است و از این دست موضوعات وجود دارد. چاره ای نیست و باید برای موفقیت تیمم تلاش کنم و امیدوارم بازی جذابی را شاهد باشیم.

تارتار درباره محرومان و مصدومان تیمش خاطرنشان کرد: مجید عیدی را به دلیل اخراج در بازی گذشته در اختیار نداریم؛ یکی دو بازیکن مان هم با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کنند که امیدواریم به بازی فردا برسند.

وی در پایان افزود: به توانایی‌های بازیکنانم اعتماد دارم‌ و می‌دانم که آنها هرچه در توان دارند، در همه مسابقات به اجرا می‌گذارند. امیدوارم اینبار هم تلاش شان نتیجه بدهد و با دست پر مسجدسلیمان را ترک کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pbmdo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


احتمال تعویق یکروزه دیدار نفت MIS و پیکان