تاریخ انتشار: 1399/10/13 00:31
کد خبر: 47242

پپ گواردیولا: خطر بزرگی مردم سراسر جهان را تهدید می‌کند

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی مدعی شد تیمش مشکلی برای دیدار مقابل اورتون نداشته است.
پپ گواردیولا: خطر بزرگی مردم سراسر جهان را تهدید می‌کند

چند روز قبل و به‌علت ابتلای پنج عضو باشگاه منچسترسیتی به ویروس کرونا، دیدار این تیم مقابل اورتون لغو شد و حالا سیتیزن‌ها این هفته بازی دشواری در لیگ برتر در مقابل چلسی پیش رو دارند. پپ گواردیولا در نشست خبری قبل از این دیدار حاضر شده و ابراز امیدواری کرد این مشکل هر چه زودتر حل شود.

پپ گواردیولا گفت: اولین بار نام چهار بازیکن اعلام شد و در ادامه سه نفر دیگر نیز به کرونا مبتلا شدند، اما فکر می‌کنم اتحادیه لیگ برتر اجازه معرفی نام مبتلایان را بدهد. ما بازیکن به اندازه کافی برای حضور در میدان در دیدار مقابل اورتون داشتیم، اما خودم شخصا با کارلو آنچلوتی تماس گرفتم، زیرا روز قبل از بازی متوجه شدیم که چه اتفاقی در حال رخ دادن بود و خطر بزرگی در حال تهدید مردم در سراسر جهان است. متاسفانه این مشکل هنوز وجود دارد، اما مرکز تمرینی ضد عفونی شده و امیدوارم که آزمایش‌های بعدی همه منفی بوده و افرادی که تست آنها منفی بوده نیز بدون مشکل در سر کار خود حاضر شوند.

وی افزود: من بیانیه کارلو آنچلوتی را به بیانیه باشگاه ترجیح می‌دهم و ما خیلی دوست داشتیم مقابل اورتون بازی کنیم. امیدوارم وقتی در گودیسون پارک حاضر می‌شویم بازیکنانی چون خامس، آلان و دین در میدان حاضر باشند و ما اینگونه اورتون را مغلوب کنیم. ما دوست داشتیم این بازی را انجام دهیم، اما لیگ برتر برای رفاه حال همه علاقانه اینگونه تصمیم گرفت. بیشتر از ۲۰ مبتلا به کرونا در بین بازیکنان لیگ وجود دارد و هر روز تعداد جان باختگان این ویروس بیشتر می‌شود. باید بسیار مراقب باشیم.

شما کمتر در جریان هستید. بازیکنان مبتلا به کرونا دیگر در رختکن نبوده و آنها فقط در زمین تمرین می‌کنند. شرایط اینگونه است و ما به اندازه کافی بازیکنان باکیفیت در اختیار داریم که به زمین رفته و سعی کنیم مقابل چلسی رقابت کنیم. ما در زمین حاضر شده، با اشتیاق و حسن نیت بازی خود را انجام می‌دهیم و سعی می‌کنیم عملکرد خوبی داشته باشیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rew7w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دو درخواست مسی از سیتی: پپ و آگوئرو بمانند