تاریخ انتشار: 1395/08/05 15:54
کد خبر: 252971

هیچ دیداری برای بازیکن‌های تیم ما سخت نیست

داوود حق‎دوست اظهار کرد: با تمام توان تمرین‌ها پیگیری می‌شود و از لحاظ روحی– روانی بچه‌ها در شرایط خیلی خوبی قرار دارند.
هیچ دیداری برای بازیکن‌های تیم ما سخت نیست

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، داوود حق‎دوست اظهار کرد: با تمام توان تمرین‌ها پیگیری می‌شود و از لحاظ روحی– روانی بچه‌ها در شرایط خیلی خوبی قرار دارند.

خیبر 10 امتیاز از 4 بازی گذشته کسب کرده که در سه دیدار، هدایت تیم را حق دوست به عهده داشته و وی در این باره بیان کرد: از روز اول روی این بازیکنان حساب ویژه‌ای باز کرده بودم، چون از توانمندی‌های آنها خبر داشتم و می‌دانستم با غیرت و پرتلاش هستند.

وی ادامه داد: بازیکنان خیبر کارهای تاکتیکی مدنظر را به نحواحسن در زمین اجرا می‌کنند و از همه مهم‌تر اینکه با همه کمبودهایی که وجود دارد، باز هم دست از تلاش برنمی‌دارند و جا دارد از آنان تشکر کنم.

حق‎دوست با اشاره به مشکلات بیرونی تیمش، تصریح کرد: امیدوارم مسئولان، مشکلات را حل کنند و ما هم سعی می‌کنیم که مسائل فنی را به بهترین شکل ممکن پیش ببریم و نتایج خوبی به دست بیاوریم.

سرمربی خیبر تأکید کرد: من ادعا نمی‌کنم در این سه هفته می‌توانم کارهای عجیب و غریب انجام بدهم ولی کمک می‌کنم تا یکی دو ماه آینده بازیکن‌های خیبر سرآمد همه تیم‌های لیگ یک و برتر باشند.

وی با بیان اینکه در این مدت همواره پنج تا شش بازیکن محروم و مصدوم داشته و داریم، افزود: موجودی ما همین است و با اینکه دو، سه بازیکن رباط صلیبی پاره کرده‌اند و می‌توانم جایگزین کنم ولی به بچه‌های تیم اعتماد دارم و اگر بازیکن کم بیاورم از جوان‌ها استفاده می‌کنم.

حق‌دوست با بیان اینکه برای هر بازی تفکرات خاصی داریم، اضافه کرد: برای من سن و سال بازیکن ملاک نیست بلکه تمرین و تیم حریف مهم است و براساس آن سیستم و ترکیب مشخص می‌شود.

سرمربی خیبر درباره بازی بعدی تیمش با گل‌ گهر سیرجان گفت: برای بچه‌های ما هیچ دیداری سخت نیست و می‌توانند که روند رو به رشد را با برتری در این دیدار خانگی ادامه دهند.


 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zyjoz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دفاع جالب دروازه‌بان منچسترسیتی از خطای خود