تاریخ انتشار: 1395/04/26 20:58
حمیدرضا علی عسگری:
کد خبر: 273559

مشهد، اپوزیسیون پرسپولیس! / ما را وارد حاشیه نکنید

هافبک تیم مشهد اعلام کرد تیمش در فصل جدید لیگ برتر به دنبال کسب سهمیه آسیایی است.
مشهد، اپوزیسیون پرسپولیس! / ما را وارد حاشیه نکنید

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، حمیدرضا علی عسگری درباره اردوی تیمش در کشور ترکیه اظهار داشت: اردوی خوبی را در کشور ترکیه برگزار کردیم. بازی های دوستانه مطلوبی نیز داشتیم. این اردو که در کمال آرامش برگزار شد، قطعا در اینده کمک زیادی به تیم ما خواهد کرد. بی تردید باعث شده هماهنگی مان بیشتر شود و با آمادگی خوبی وارد مسابقات لیگ برتر شویم.

 

وی ادامه داد: با بازیکنانی که جذب تیم مشهد شده اند، شرایط مطلوب تری پیدا کردیم. همه چیز ایده آل است و امیدوارم بتوانیم امسال مردم مشهد را با کسب نتایج مطلوب خوشحال کنیم.

 

علی عسگری درباره حضور بازیکنان سابق پرسپولیس در تیم مشهد بیان کرد: به هر حال نباید روی این موضوع زوم کنیم. چرا که حساسیت خاصی ندارد. اینکه اکثر نفرات پرسپولیسی هستند و سابقه بازی در این تیم را دارند، عجیب نیست. سرمربی تیم به این بازیکنان نیاز داشته و همه هدفشان موفقیت تیم مشهد است.

 

هافبک تیم مشهد همچنین گفت: این مساله حاشیه ای برای تیم ما ایجاد نمی کند. اینکه برخی می گویند مشهد اپوزیسیون پرسپولیس است را هم قبول ندارم. ما فقط یک هدف داریم و اینکه بتوانیم موفقیت بزرگی برای تیم مان رقم بزنیم.

 

وی درباره مسائل مالی تیمش گفت: مسئولان باشگاه وعده داده اند مشکلات تا پایان هفته جاری حل شود و بدون مشکل کارمان را دنبال کنیم. 

 

علی عسگری درباره آینده تیمش افزود: ما برای کسب سهمیه آسیایی می جنگیم و فکر می کنم می توانیم به آن برسیم.

منبع: افکار نیوز

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kalpx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هواداران ناراضی از بازگشت طارمی/ خوردبین آنها را آرام کرد