تاریخ انتشار: 1399/11/03 22:32
کد خبر: 45774

افشاگری مورینیو درباره علت غیبت دله آلی

ژوزه مورینیو، سرمربی تاتنهام علت غیبت دله آلی در ترکیب این تیم را عنوان کرد.
افشاگری مورینیو درباره علت غیبت دله آلی

تاتنهام در این فصل تورنمنت های حذفی انگلیس را جدی گرفت و مورینیو می خواهد این تیم را بعد از ۱۳ سال به عنوان قهرمانی در یک رقابت معتبر برساند. اسپرز سه روز دیگر در جام حذفی به مصاف ویکومب خواهد رفت و مورینیو در کنفرانس خبری پیش از این دیدار در مورد شرایط تیمش صحبت کرده است.

شرایط بازیکنان تاتنهام: "جیووانی لوسلسو است چند هفته دیگر دور از میادین خواهد بود. ما دو یا سه بازیکن دیگر نیز داریم که مصدومیت خفیفی دارند. یکی مت دوهرتی است که در دیدار مقابل شفیلد قادر به بازی کردن نبود و دله آلی در روزهای اخیر به خاطر مشکل تاندون تمرین نکرد. شرایط برای سرژ اوریه هم مشابه بود و اوضاع او خیلی خوب نیست. با این وجود هنوز سه روز قبل از مسابقه وقت داریم.

مصدومیت دله آلی به شکلی نیست که او را مانند لوسلسو هفته ها از میادین نگه دارد، اما اجازه نمی دهد او طور کامل با تیم تمرین کند و در چند روز گذشته دله آلی قادر به تمرین در کنار دیگر بازیکنان نبوده است.

ما در دوره ای در این فصل می توانستیم امتیازات بیشتری داشته باشیم. در دو مسابقه باختیم و چند بازی متوالی نیز مساوی کردیم، پس باید بگویم تقریبا همه باشگاه ها این دوره های سخت را پشت سر می گذارند. شاید روی برخی تیم ها کمتر حساب شود اما آنها دیگر مانند گذشته نیستند. هر تیمی می تواند در هر استادیومی نتیجه بگیرد و من دیگر بعد از رقم خوردن هیچ نتیجه ای تعجب نمی کنم. واقعیت این است که هیچ چیز ابدی نیست، نه پیروزی های پی در پی و نه شکست های متوالی. همیشه ممکن است در مسابقات بعدی هر نتیجه ای رقم بخورد."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2779wg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مصدومیت عزت اللهی یکی از دلایل افت ردینگ