تاریخ انتشار: 1399/11/03 23:12
کد خبر: 45773

لیگ برتر نوجوانان؛ چهار بازیکن و کادر سایپا محروم شدند

کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال، چهار بازیکن و اعضای کادر فنی تیم نوجوانان سایپا را تا تشکیل کمیته انضباطی، از حضور در سالن مسابقات محروم کرد.
 لیگ برتر نوجوانان؛ چهار بازیکن و کادر سایپا محروم شدند

مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر رده سنی نوجوانان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی امروز (جمعه) با برگزاری دو دیدار در سالن شهدای اردهال کاشان پیگیری شد.

در نخستین مسابقه، تیم‌های پیکان و سایپا به مصاف یکدیگر رفتند که پیکانی‌ها سه بر صفر حریف خود را شکست دادند و به دیدار نهایی راه‌ یافتند.

در پایان این دیدار، بازیکنان و اعضای کادر فنی سایپا نسبت به عملکرد داوران اعتراض‌هایی داشتند که رفتار آنان بر اساس گزارش ناظر فدراسیون والیبال مناسب نبود.

کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال بر اساس گزارش ناظر مسابقه، دو بازیکن و دو نفر از اعضای کادر فنی تیم والیبال نوجوانان سایپا را تا تشکیل کمیته انضباطی از حضور در سالن مسابقات محروم کرد که اسامی آنان به قرار زیر است:

    توحید حسینی : کمک مربی سایپا

    میرنیکان ضیابخش: بازیکن شماره ۲ سایپا

    میررضا محمدزاده :بازیکن شماره ۱۸ سایپا

    بهمن سلطانی: مدیر سایپا

مرحله نهایی لیگ برتر نوجوانان فردا (شنبه) با دو مسابقه پیگیری خواهد شد که برنامه آن به قرار زیر است:

ساعت ۱۰، دیدار رده‌بندی: سایپا تهران – شهداب یزد

ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه، دیدار نهایی: پیکان تهران – لبنیات هراز آمل

مرحله نهایی لیگ برتر نوجوانان و مراسم اهدای کاپ و مدال تیم‌های اول تا سوم این مسابقات، با حضور دکتر داورزنی رئیس فدراسیون والیبال برگزار خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3668rj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نخستین پیروزی برای غفور در لیگ والیبال ترکیه