تاریخ انتشار: 1399/11/06 21:32
کد خبر: 45596

سرمربی تیم فجر سپاسی: داور می‌توانست ۲ پنالتی برای ما بگیرد

سرمربی تیم فجر شهید سپاسی شیراز گفت: در بازی مقابل خیبرخرم آباد، داور می‌توانست ۲ پنالتی را برای ما بگیرد که این اتفاق نیفتاد.
سرمربی تیم فجر سپاسی: داور می‌توانست ۲ پنالتی برای ما بگیرد

علی اصغر کلانتری، عصر دوشنبه افزود: برخورد دست به توپ یا توپ به دست به عنوان یک معادله در فوتبال ایران هنوز حل نشده است و نمی‌دانیم چه زمانی پنالتی است و سال‌هاست در این مورد بحث می‌شود.

وی اضافه کرد: در مورد پنالتی و اینکه توپ به دست مدافع تیم خیبرخرم آباد برخورد کرد با داور صحبت کردم، او گفت فاصله کم بود برای همین پنالتی نگرفتم و حال این پرسش مطرح می‌شود که اگر توپ به دست مدافع برخورد نمی کرد امکان زیادی داشت که توپ گل شود ضمن اینکه یک بار هم میلاد احمدی بازیکن ما را درون محوطه هجده قدم تیم خبیر بدون توپ زدند که این صحنه هم می‌توانست پنالتی باشد.

کلانتری بیان داشت: در بازی گذشته، مقابل تیم شهدای قشقایی شیراز چنین صحنه‌ای برای ما رقم خورد و توپ پس از ازاینکه به دست مدافع ما برخورد کرد، داور پنالتی گرفت برای همین می‌خواهیم بدانیم که چه زمانی این گونه خطاها پنالتی است؟.

بازیکنان تاثیر گذار ما را از کار انداختند 

وی گفت: در نیمه نخست، تیم حریف سعی کرد بازیکنان کلیدی و تاثیرگذار ما را از کار بیندازد که در این امر هم تا حدودی موفق بودند و گلی هم که دریافت کردیم ناهمواری زمین موجب شد مدافع مااشتباه کند.

سرمربی تیم فجر شهید سپاسی شیراز ادامه داد: ۶ بازیکن مصدوم داشتیم و دستم برای این بازی به ویژه در خط حمله خالی بود و امیدوارم بازیکنان مصدوم هر چه زود به تیم برگردند.

تیم را در نیم فصل تقویت می‌کنیم 

کلانتری، با اشاره به اینکه نیاز است تیم را در نیم فصل تقویت کنیم، افزود: طبیعی است که نیاز به تقویت تیم داریم زیرا در در دور برگشت به مراتب بازی‌ها سخت‌ تر خواهد شد.

دیدار تیم‌های فجر شهید سپاسی شیراز و خیبرخرم آباد، عصر دوشنبه در هفته یازدهم رقابت‌های فوتبال دسته یک جام آزادگان در ورزشگاه پارس شیراز با نتیجه یک بر یک مساوی پایان یافت.

در جدول رده بندی پس از انجام ۱۱ بازی، تیم هوادار تهران با ۲۱ امتیاز صدرنشین است مس کرمان با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل کمتر دوم است، استقلال خوزستان و شهرداری آستارا هم با ۱۸ بازی به ترتیب سوم و چهارم هستند.

همچنین تیم فجر شهید سپاسی شیراز با ۱۷ امتیاز ششم است و خیبرخرم آباد هم با ۱۵ امتیاز در مکان یازدهم ایستاده است و تیم شهدای قشقایی شیراز هم با هشت امتیاز همچنان در رده هفدهم باقی ماند.

در رقابت‌های فوتبال دسته یک باشگاه‌های ایران جام آزادگان ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی، تیم‌های اول و دوم جدول راهی لیگ برتر دوره بیست و یکم خواهند شد و ۲ تیم انتهای جدول به دسته دوم سقوط می‌کنند.

تیم‌های شهدای قشقایی شیراز با هشت امتیاز و نود ارومیه هم با هفت امتیاز در قعر جدول هستند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45575m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گل گهر پس از ۷ هفته ناکامی به روند پیروزی باز می‌گردد؟
خروج شهرداری تبریز از بحران با توقف سیرجان؛