تاریخ انتشار: 1399/11/13 23:57
کد خبر: 45286

واکنش کنعانی زادگان به خبر جدایی از پرسپولیس

محمدحسین کنعانی زادگان در مدت زمان حضورش در پرسپولیس عملکرد مثبتی در این تیم داشته است. بازی های قابل قبول باعث شده اند تا این بازیکن به مهره ثابت سرخپوشان تبدیل شود. به تازگی خبر رسیده است که کنعانی زادگان پیشنهاداتی از سوی تیم های خارجی دارد. خبری که خودش آن را تایید کرده است.
واکنش کنعانی زادگان به خبر جدایی از پرسپولیس

پس از حرف و حدیث هایی که مبنی بر وجود پیشنهادات خارجی برای محمدحسین کنعانی زادگان مدافع ملی پوش پرسپولیسی ها به گوش رسید، او در صحبت هایی، وجود پیشنهادات خارجی خود را تایید کرد.

مدافع پرسپولیس در این باره گفت:

در حال حاضر نمی خواهم در این باره صحبت کنم تا خدای نکرده بازار گرمی محسوب نشود ضمن اینکه هنوز در غم از دست دادن آقا مهرداد میناوند هستیم و واقعا دل و دماغی برای صحبت کردن نداریم.

پس از انتشار خبر مربوط به پیشنهادات خارجی تو، حرف و حدیث هایی به وجود آمده است. تو خبر مربوط به این پیشنهادات را تایید می کنی؟

بله، تایید می کنم و نمی دانم چرا بعضی ها به دنبال حاشیه هستند. اصلا مگر چیز عجیبی است که یک بازیکن پیشنهادات خارجی داشته باشد؟ من هم در تیم ملی و هم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیس به میدان رفتم و با این وجود اصلا بعید نیست پیشنهاداتی به من شود. متعجم که چرا بعضی ها می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند.

شاید این حرف ها درباره جدایی مطرح شده است و برخی می خواهند تو را خراب کنند؟

ببینید من گفتم که نمی خواهم در این باره حرفی بزنم فقط این را بگویم که من اگر صد پیشنهاد خارجی هم داشته باشم باز هم اولویت اول من پرسپولیس است و در راس همه تصمیم گیری های من قرار دارد. خیال هواداران پرسپولیس راحت باشد. ما یک تیم هستیم که اهدافی داریم و به امید خدا به آن هم خواهیم رسید.

در پایان چه صحبتی داری؟

می خواهم درباره این خبر به هواداران بگویم همه فکر و ذکر من پرسپولیس است. پیشنهادات خارجی برای من به دلیل بازی با پیراهن پرسپولیس بوده و به همین دلیل آنقدر هم بی معرفت نیستم که بخواهم دست تیمم را خالی بگذارم. تا زمانی که پرسپولیس و هوادارانش من را بخواهند برای تیمم به میدان می رود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3npxgv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پست اینستاگرامی مهرداد میناوند خطاب به پرسپولیسی ها +عکس

کلانی: پرسپولیس به فکر پسر میناوند باشد
برای انصاریان آرزوی سلامتی دارم