تاریخ انتشار: 1399/11/15 01:22
کد خبر: 45244

ستاره محبوب استقلال در آستانه بازگشت به جمع شاگردان محمود فکری

اگر مهدی قایدی پدیده نوظهور استقلال در چند فصل اخیر بوده است، بدون شک سبحان خاقانی پدیده ای جدید برای آبی پوشان در فصل جاری بوده است. بازیکنی جوان که با عملکرد درخشانش نوید ظهور ستاره جدیدی در فوتبال ایران را می دهد. دوری چند هفته ای این بازیکن از ترکیب استقلال باعث شده است تا وی انگیزه زیادی برای بازگشت به ترکیب تیم را داشته باشد.
ستاره محبوب استقلال در آستانه بازگشت به جمع شاگردان محمود فکری

سبحان خاقانی یکی از نفرات جوان استقلال است که چند هفته قبل در مصاف استقلال مقابل شهرخودرو در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت و توانست عملکرد خوبی داشته باشد. او در اولین مسابقه ای که به عنوان یار ثابت به میدان رفت، برای تیمش گلزنی کرد و زمینه‌ساز برد استقلال هم شد.

خاقانی با آن نمایش خوب توانست پاسخ اعتماد کادرفنی استقلال را بدهد و بازهم برای تیمش بازی کند اما مصدومیتی که برایش پیش آمد او را چند هفته ای از ترکیب دور کرد. این هافبک جوان حالا چند روزی است با بهبودی کامل در تمرینات گروهی استقلال حضور دارد.

خاقانی با انگیزه بالا تمریناتش را دنبال می‌کند و منتظر فرصت دوباره از سوی کادرفنی برای بازی مقابل نساجی مازندران است تا بار دیگر توانایی هایش را نشان بدهد. این بازیکن جوان در تمرینات هم با روحیه خوب کارش را جلو می‌برد و باید دید در مصاف با نساجی که آرش رضاوند هم محروم است ، محمود فکری دوباره به بازیکن جوان تیمش اعتماد خواهد کرد یا خیر.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wk8ad

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیگ برتر عراق| پیروزی رقیب استقلال مقابل الحدود