تاریخ انتشار: 1399/11/17 00:14
صدای هواداران همواره شنیده می‌شود؛
کد خبر: 45151

تقویت تراکتور برای نیم‌فصل دو

اولین گام معارفه‌ معاونت ورزشی هلدینگ تراکتور و مدیر باشگاه
تقویت تراکتور برای نیم‌فصل دو

اولین گام از مراحل تقویت تیم تراکتور در نیم‌فصل دوم لیگ برتر در هولدینگ تراکتور کلید خورد و دکتر علیرضا رحیمی به عنوان معاونت ورزشی هلدینگ تراکتور و مدیر باشگاه تراکتور از سوی دکتر سجاد سیاح، مدیرعامل هلدینگ تراکتور معرفی شد.

با توجه به دغدغه‌ هواداران پرشور تراکتور و ضرورت برطرف کردن نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت تیم و تأکید مالک محترم باشگاه، جهت ارائه گزارش آسیب‌شناسی وضعیت این باشگاه در سال سوم خصوصی‌سازی، ایشان ماموریت یافت تا این گزارش را تدوین و در اختیار مالک و هیأت‌مدیره محترم قرار دهد.

در گام بعدی با توجه به آغاز فصل نقل و انتقالات از دوم  لغایت بیست و هشتم اسفندماه و با توجه به نقاط ضعفی که برای مدیریت و هواداران توامان مشخص است، نسبت به تقویت کادر فنی و ترکیب بازیکنان تیم اقدامات نهایی انجام پذیرد.

در این ارتباط با توجه به توان مدیریت دکتر علیرضا رحیمی و شناخت ایشان از فضای حاکم بر فوتبال کشور و ارتباط دوستانه با کادر فنی فعلی، باشگاه تراکتور در سریعترین زمان افراد مورد نیاز و کیفی خود را به تیم اضافه خواهد نمود.

در پایان ضمن عذرخواهی از هواداران پرشور و صبور تراکتور، امید به آن داریم که با وحدت و همبستگی و شعار همیشگی "بیر تیم بیر یول" روزهای روشنی را برای تیم‌مان رقم بزنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48l5ba

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/ بازی انتقامی در تبریز/ این مسابقه ۳ امتیازی نیست!

خریدهای تراکتور؛ مثبت یا منفی؟!
پاسخ سلطان پناه کارشناس فوتبال به این سوال