تاریخ انتشار: 1399/11/21 22:50
کد خبر: 44929

گل‌محمدی: قهرمانی را می‌خواهیم

یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم پرسپولیس گفت: سه بازی امروز برابر مس خیلی برای ما مهم بود که به آن هم رسیدیم.
گل‌محمدی: قهرمانی را می‌خواهیم

یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل مس رفسنجان گفت: برای ما این سه امتیاز مهم بود که خدا را شکر به دست آوردیم و زحمت زیادی هم کشیدیم. با تیمی بازی داشتیم که پدیده لیگ است و در حمله برنامه‌های خوبی دارد. مس بازیکنان خوبی در خط حمله دارد که می‌توانند کارساز باشند، اما خیلی خوب آنها را مهار کردیم و در خط حمله هم برنامه داشتیم با نفرات بیشتری حمله کنیم.

وی افزود: به خوبی بازی کردیم و موقعیتی به حریف ندادیم. کنترل بازی در دست ما بود و موقعیت‌های خوبی هم به دست آوردیم.

گل‌محمدی همچنین با حضور در نشست خبری عنوان کرد: جا دارد یک بار دیگر فوت دو عزیزمان (میناوند و انصاریان) را تسلیت بگویم که هنوز داغدار آنها هستیم و فراموشی داغ آنها برای ما و همه مردم سخت است. ان‌شاءالله روح‌شان شاد و قرین رحمت الهی باشد. بازی خیلی مهم و حساسی بود. این 3 امتیاز را لازم داشتیم و باید 3 امتیاز را با تمام توان و تمرکز می‌گرفتیم که خوشبختانه این اتفاق افتاد تا شرایط‌مان را در جدول بهبود می‌بخشیدیم و خودمان را به صدر جدول نزدیک می‌کردیم. یک بازی خوب و منطقی انجام دهیم.

سرمربی پرسپولیس گفت: موقعیت‌های خوبی خلق کردیم و به حریف هم موقعیت خاصی ندادیم. بازی زیبایی انجام دادیم و این پیروزی را به هواداران تقدیم می‌کنیم. جا دارد که از کانون هواداران باشگاه هم به خاطر زحماتی که درباره طرح موزاییکی کشیدند تشکر کنم.

وی درباره اینکه بعد از مدت‌ها رادوشویچ مقابل مس رفسنجان بازی کرد، تصریح کرد: رادو امروز خوب بازی کرد. او گلر باتجربه‌ای است و چندین سال است که با تمام مشکلاتی که دارد، در پرسپولیس است. خوشبختانه بخشی از مشکلاتش حل شد و امروز هم خیلی خوب بازی کرد و از او راضی هستیم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که به قهرمانی نیم‌فصل اهمیت می‌دهد یا هدف او قهرمانی در پایان فصل است، خاطرنشان کرد: در نیم‌فصل هم قهرمان شدن بخشی از قهرمانی در پایان فصل است و فکر می‌کنم از لحاظ شخصیتی و اعتباری برای تیم مهم است. قطعا به قهرمانی نیم‌فصل فکر می‌کنیم و برای هدف‌مان که قهرمانی در پایان لیگ هست مبارزه خواهیم کرد.

گل‌محمدی در واکنش به این موضوع که مهاجمان پرسپولیس فرصت‌های زیادی را از دست می‌دهند، تصریح کرد: اگر بازی را نمی‌بردیم این اتفاق حتما باعث ناراحتی و حسرت ما می‌شد. خداراشکر بازی را بردیم و ایرادی ندارد. در هر صورت در بعضی از بازی‌ها این اتفاق می‌افتد. باید تمرکز و تمرین‌مان در بحث گلزنی بیشتر باشد و این مسائل نشانه این است که باید بیشتر کار و تمرکز کنیم. بازیکنان ما مشکلات روحی و روانی ندارند و مهاجمان ما باکیفیتی هستند و هر تیمی آرزوی داشتن آنها را دارد. باید با تمرکز و تمرین بیشتر موقعیت‌ها را تبدیل به گل کنیم. به حضور این بازیکنان در تیم خوشبین هستیم و افتخار می‌کنیم. امروز هم خیلی دویدند و تلاش مضاعفی داشتند. رسیدن به موقعیت گل ساده به دست نمی‌آید بلکه با دوندگی و تلاش زیاد این اتفاق می‌افتد و بازیکنان ما این کیفیت را از خودشان نشان دادند.

وی درباره اینکه حسینی در این فصل برای سومین‌بار از روی ضربات شروع مجدد گلزنی کرد، عنوان کرد: بخشی از گلزنی روی شروع مجدد و ضربات ایستگاهی است. در تمرینات تا جایی که وقت داشته باشیم روی این موضوع کار می‌کنیم. ارسال خوبی داشتیم و سیدجلال هم تایمینگ خوبی داشت و مثل بازی قبل مقابل تراکتور موفق به گلزنی شد. با توجه به قدرت سرزنی که سیدجلال دارد در بخش هجومی خیلی به ما کمک می‌کند و در 2 بازی گذشته خیلی خوب از موقعیت‌ها استفاده کرده است.

سرمربی پرسپولیس در خصوص داوری بازی مقابل مس رفسنجان گفت: در مجموع آقای حاج‌ملک در این بازی خوب قضاوت کرد، در بعضی از صحنه‌ها ما اعتراض داشتیم ولی در کل تیم داوری قضاوت خوبی داشت و به آنها خسته‌نباشید می‌گویم.

گل‌محمدی در پاسخ به این سوال که چقدر امیدوار است که پرسپولیس بعد از سال‌ها خصوصی شود؟ یادآور شد: این موضوع را من هم از رسانه‌ها شنیده‌ام که این اتفاق به زودی قرار است رخ دهد. فکر می‌کنم وقتی باشگاه وارد بورس شود خیلی از مشکلات در بحث مدیریتی حل خواهد شد، اینکه از دوش دولت خارج شود اتفاق خوبی است و خیلی خوب می‌شود که سهام باشگاه بین مردم و طرفداران تقسیم شود. همه دوست دارند که سهمی از پرسپولیس داشته باشند، در نهایت اتفاق خوبی رقم خواهد خورد، البته امیدوارم که این اتفاق بیفتد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ada6y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مشکل جدید گل محمدی برای بازی مقابل پرسپولیس