تاریخ انتشار: 1399/11/23 21:45
کد خبر: 44812

اشتباه داوری علیه پرسپولیس تایید شد

بر اساس نامه فدارسیون فوتبال به باشگاه پرسپولیس، پس از برگزاری جلسه آنالیز ویدیویی بررسی صحنه‌های مربوط به مسابقه پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان، اشتباه داوری رقم خورده در این بازی تایید شد.
اشتباه داوری علیه پرسپولیس تایید شد

بر اساس نامه فدارسیون فوتبال به باشگاه پرسپولیس ، پس از برگزاری جلسه آنالیز ویدیویی بررسی صحنه‌های مربوط به مسابقه پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان، اشتباه داوری رقم خورده در این بازی تایید شد.

در حاشیه دیدار پرسپولیس با فولاد، تیم رقیب صاحب پنالتی شد که در آن صحنه، داور اعتقاد داشت توپ به دست محمدحسین کنعانی‌زادگان برخورد کرده و به همین علت نقطه پنالتی را نشان داد.

به خواسته هواداران، این موضوع توسط مدیریت باشگاه به صورت جدی مورد پیگیری قرار گرفت و حالا در نامه فدراسیون فوتبال به باشگاه پرسپولیس، به صراحت اعلام شد داور این بازی در اعلام صحنه منجر به پنالتی علیه پرسپولیس اشتباه کرده و مطابق با آیین‌نامه کمیته داوران با او رفتار خواهد شد.

در این فصل چند بار اشتباهات داوری علیه پرسپولیس رقم خورده و فدراسیون فوتبال به صورت مکتوب، به اعتراضات پرسپولیس صحه گذاشته است. باشگاه پرسپولیس ضمن احترام به جامعه داوری فوتبال ایران بار دیگر ابراز امیدواری می‌کند با مدیریت بهتر توسط کمیته داوران، اشتباه داوری در دیدارهای لیگ به کمترین حد خود برسد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lyobr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کنعانی زادگان مقابل گل گهر به ترکیب بر می گردد