تاریخ انتشار: 1399/11/25 01:15
مساوی ممنوع/ سپاهان_استقلال پر از عطش برای قهرمانی
کد خبر: 44752

«مهم‌ترین دیدار هفته آخر نیم‌فصل، باید برنده داشته باشد»

در هفته پایانی نیم‌فصل اول لیگ بیستم فردا بیست‌وپنجم بهمن ماه تیم‌های مدعی سپاهان و استقلال در ورزشگاه نقش‌جهان مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.
«مهم‌ترین دیدار هفته آخر نیم‌فصل، باید برنده داشته باشد»

این دیدار رأس ساعت ۱۷:۱۰ و به قضاوت وحید کاظمی و با کمک آقایان محمد‌علی پور‌متقی، رحیم حاجیلو و حمیدرضا افشون برگزار خواهد شد.

دو تیم که رتبه‌های اول و دوم جدول را در اختیار دارند امیدوار هستند با کسب این سه امتیاز فوق حساس و لغزش احتمالی پرسپولیس عنوان قهرمانی نیم‌فصل را کسب و با روحیه بالا برای قهرمانی لیگ بیستم کار را ادامه دهند.

زرد پوشان اصفهانی در چهارده مسابقه قبلی خود

هفت برد چهار تساوی و سه شکست را ثبت کرده و با ۲۵ امتیاز در رده دوم قرار داشته و استقلالی ها هم با ۷ برد ۵ تساوی و دو شکست ۲۶ امتیازی بوده و تا اینجا صدر‌نشین لیگ لقب گرفته‌اند.

شاگردان محرم نویدکیا با ۲۳ گل زده عنوان زهر‌دار‌ترین خط حمله لیگ را به خود اختصاص داده و جدال مهاجمان این تیم با دومین خط دفاع مستحکم لیگ بیستم  تقابلی جذاب خواهد بود.

از سوی دیگر هرچقدر مهاجمان سپاهان عالی بوده‌اند دریافت ۱۸ گل در ۱۴ مسابقه برای اصفهانی‌ها آماری ناخوشایند در خط دفاع است و نبود ولسیانی  مدافع مستحکم آنها می‌تواند نگران کننده باشد.

محمود فکری و تیم پر مهره‌اش هم امیدوارند حواشی عجیب و غریبی که در مدت اخیر گریبان آنها را گرفته است بروی عملکرد آنها تأثیر نگذارد و با کسب سه امتیاز این دیدار سخت خارج‌ از خانه به قهرمانی احتمالی نیم فصل برسند و بعد از چند فصل، اقتدار خود را به لیگ تحمیل کرده، هرچند غیبت شیخ دیاباته، داریوش شجاعیان  و فرشید باقری کار را برای آنها  کمی سخت می‌کند.

ناراضی کننده ترین نتیجه برای سپاهان و استقلال در بازی فردا تساوی خواهد بود و آنها به هیچ عنوان دوست ندارند با تقسیم امتیازات کار راحتی را برای ضلع سوم قدرت لیگ بیستم، یعنی پرسپولیس در قهرمانی نیم فصل اول فراهم کنند.

جدال دو تیم  ریشه‌دار فوتبال ایران همیشه پر گل و جذاب باست و از طرفی دیگر سپاهان بدنبال رسیدن به پیروزی مقابل استقلال در اصفهان خواهد بود کاری که در ۵ فصل اخیر غیر ممکن شده و این امر بر جذابیت‌های همیشگی این دیدار خواهد افزود.

دیدار فردا که به زعم خیلی‌ها فینال نیم‌فصل اول است، سرنوشت لیگ را تا حدود زیادی مشخص کرده و باید دید اصفهانی‌ها یا تهرانی‌ها جشن پایان بازی را برگزار خواهند کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39gnee

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اخباری آب پاکی را روی دست استقلال و پرسپولیس ریخت ؛ سرخابی ها ناامید شدند