تاریخ انتشار: 1399/11/25 22:16
مربی آرمان‌گهر در نشست خبری پس از بازی گفت
کد خبر: 44687

اگر بازیکنان به خودباوری برسند، نتیجه خواهیم گرفت

تمام مجموعه آرمان‌گهر در تلاش هستند تا با ایجاد حمیت در تیم، جایگاه خود در جدول را پیدا کنند.
اگر بازیکنان به خودباوری برسند، نتیجه خواهیم گرفت

مربی آرمان‌گهر در نشست خبری پس از بازی با فجر شهید سپاسی گفت: جا دارد از هواداران خوب این تیم عذرخواهی کنم اما هواداران بدانند که ما هر روز در تلاش هستیم تا نقاط ضعف خود را برطرف و نقاط قوت را تقویت کنیم و شک نداشته باشند که به جایگاه واقعی خودمان خواهیم رسید.

امجد شکوه‌مقام همچنین در تشریح روند بازی امروز گفت: ما به خوبی تیم فجر را آنالیز کرده و می‌دانستیم چگونه بازی می‌کنند. نیمه اول را نیز طبق برنامه جلو رفته و به گل رسیدیم. پس از گل نیز دفاع و ضدحمله را در دستور کار قرار دادیم و دو موقعیت خوب به دست آوردیم اما متاسفانه استفاده نکردیم.

وی با اشاره به نیمه دوم گفت: ما در بازی قبل نتوانسته بودیم ۳ امتیاز را کسب کنیم و این موضوع باعث ایجاد استرس در بازیکنان و برهم خوردن تمرکزشان شده بود. بازیکنان ما در دو صحنه غفلت کردند و دو گل دریافت کردیم.

شکوه‌مقام با تاکید بر این‌که می‌توانستیم بهتر بازی کنیم، خاطرنشان کرد: در مقاطعی از این فصل ما می‌توانستیم با کسب برد یا تساوی چند پله در جدول صعود کنیم اما این اتفاق نیفتاد. متاسفانه عادت بدی در تیم شکل گرفته و بازیکنان ما پس از کسب برد، اشباع می‌شوند و در بازی بعدی حریف را دست‌کم می‌گیرند. در این بازی، بازیکنان ابتدا تمرکز داشتند، خوب بازی کردند و به گل نیز رسیدیم اما در ادامه و با برهم خوردن تمرکز و حاکم شدن استرس، دو گل دریافت کردیم.

مربی آرمان‌گهر با اشاره به جایگاه این تیم در جدول افزود: جایگاه ما موجب شده تا خودباوری در بازیکنان کم‌تر شود اما تمام مجموعه در تلاشند تا با ایجاد حمیت، جایگاه خود را در جدول پیدا کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oq7ro

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سروری:خبری از مدیرعامل نداریم / مشکلی برای بازی کردن تیم وجود ندارد
سرمربی اترک بجنورد در گفت‌وگو با فرتاک ورزشی: